- Katılım
- 10 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,741
motoru almadan ehliyet alan bi seni gördüm, gözlerim yaşardı, öpüyorum :cherry:
işin üç nalla bi ata kaldı desene :queen:
öyle deme ya bende 1.5 ay önce aldım ehliyetimi a2 olarak.
Hala motorum yok :salut::salut:
Motorsuz motorcuyuz bizde