Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bugun akşamuzeri teslim aldım motorumu,birçok motor araştırdım klasik kararsızlık sendromları git gel ler ikinci elden de vazgeçirilince karşıma çıktı bu sıpa yeni sezonda bol bol gezerim işallah,herkesin gönlündeki motora kavuşması dileğimle:rendeer:
hayırlı olsun dostum, ben de bu motordan almak istiyorum ama anca seneye olur. o da inşallah sen sıfır mı aldın? fiyatını biliyorum ama sen kaça bitirdin? bir de ödeme şeklin nasıl oldu? cevap yazarsan sevinirim. güle güle kullan, kazasız sürüşler :cat: :wiinkk:
benim idealimdeki motor. eğer annemi de bazen taşımak zorunda kalmasaydım kesinlikle bir twister alacaktım. ama kısmet buymuş. dehşet güvenilir bir makinası var, oldukça itaatkar ve ekonomik. ben de araştırdım... hayırlı uğurlu olsun. yalnız şunu unutma. isterse gücensinler ama motorunu hiç kimseye 10 metre meafeleye bile verme... at sahibine göre kişnermiş, unutma!!!! hayırlı uğurlu olsun, allah kazalardan korusun...