bende buradayım

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
4
Slm arkadaşlar aranıza yeni katıldım,sizin gibi motor tutkunlarıyla tanışmak güzel olur sanırım
saygılarımla....
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
hoşgeldin .kendinden bahsedebilirsin biraz.:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
4
Meraba arkadaşım izmirde bir restaurantın işletme müdürlüğünü yapıyorum,izmirdeki arkadaşların sayesinde buraya üye oldum inşallah bundan sonra burada görüşürüz
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
80
Hos geldin . Insallah 2010 da Izmir'e yerlesiyorum.Iyi bakin Izmir'e. Guzel dostluklar kurman dilegiyle
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hoşgeldin :) Tabii ki motor tutkunları ile tanısmak güzel OLur hatta harika :)
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Mustafa dün yaptığın kızartma hala aklımda ellerine sağlık arkadaşlar mustafa kardeşimiz her gittiğimizde de bizlerden ilgisini esirgemeyen ve bir çok toplantımızı düzenlediğimiz Bahçelerarasındaki Beyazgül'ün işletmecisidir.(Bilenler bilir zaten demi murat) Hoşgeldin kardeşim.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
4
Rica ederim kardeşim ne demek sizleri memnun etmek elimizde,kışlığımı ramazandan sonra açıyorum o zaman bakın yağmurun altında ağaçların kokusuyla ne güzel eğlenceler düzenleyeceğiz,bu arada bayramda proğram yapacagım şimdiden rezervasyonlar alınır
Sayğılarımla.....
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
aa mustafacım topiğini yeni gördüm, hep sen bizi mekanında karşılayıp ağırlıyodun, burda da ben seni karşılayayım :)
adaşcım hoşgeldin,
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
seneye yaza bi izmir planımız var inşallah ben ybr alırsam tabe. :) hoşgeldin aramıza arada uğra buralara gez dolaş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst