- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
:queen::queen: :queen:kapamam.. ne kapiicam! meydan okuyan adam gozunu kapar mı?! (ayrica ben senin gibi çikko diilim ki gecemeyeyim yuruyerek.. sen deneme yuvarlanırsın)
:bounce::bounce: