bence bu adam KIRIK sizce?

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
dooru aslında cekim temas yuzeyine dogru olduktan sonra, duruş nasıl olursa olsun... duz yolda gidiyo gibi iste..



(ilker, parasut al:D)
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
dooru aslında cekim temas yuzeyine dogru olduktan sonra, duruş nasıl olursa olsun... duz yolda gidiyo gibi iste..



(ilker, parasut al:D)

paraşüt ağırlık yapar rahat sürüş keyfi önemlidir benim için sırtımda paraşüt neymiş o öyle hemen gider yaparım artisitliğimi türküm nede olsa:p çekil len ne paraşütü ben yapayımda gör diye :queen: fotoları çekmeye gelirsin heralde ben kaçırmazdım öyle bir anı:p
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
cbr125 ile yapacaksan, valla, nooldu cocuga acaba die merak ederim. ama gene de gelmem:D
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
beni boşverde 3 5 çizik olur heralde ya motorda:p ben size ulaştırım bana be olduğunu ,yalnız manzara müthişmiş yaaaw
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Adamdaki cesarete ''helal olsun'' diyebiliyorum sadece.
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kendisini tebrik neyin ediyorum :rendeer:
gözü kara die bunun gibilere diyolar işte :p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu adam uçmuş abiler valla helal olsun buna ne diim :queen: aranızda başka böyle şeylere cesaret edebilicekler varmı acaba merak ediyorum ben asla edemem :silent:
 
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
Bana bu olay fotomontaj gıbı geldı bu tamamen kendı şahsi düşüncem yamactan diger tarafa gecerken dıkkat edin motorsikletın önü kalkıp ınıyor sankı tuhaf
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bırakın motorla geçmeyi kaç taneniz yayan geçebilir ordan?....:silent:

amma sallıyosunuz.... :farao: Adamdaki cesaret..En ufak hata kesin ölüm....:cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
bal gibi de gecerim yayan.. o kayalar oyle uzaktan gorundugu gibi duz degil.
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
bal gibi de gecerim yayan.. o kayalar oyle uzaktan gorundugu gibi duz degil.

Ben de geçerim. Hatta bu kadar ilginç bi görüntüsü olmasa da buna benzer yerlerden çok geçtim yaya olarak.

Çok basit, şöyle yapıyosunuz: Düşüp ölceksem de ölürüm nolmuş :) Öldüğümde ölmenin bir anlamı kalmıycak nasılsa:p

Bu şekilde kendini motive edersen, normal insanların yapamayacağı bi çok şeye cesaret edebilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst