bence bu adam KIRIK sizce?

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ohaaaaaaa ......... yorum yapacak durumda bile degilim helal olsun .. mantıklı ama tehlikeli tabi
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
albenden de bir oooooohaaaaa yani yav eleman bir düşse telafisi yok sabah kahvaltıda aklını da beraber peynir ekmekle yemiş galibaaaa:cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allahın manyaaaaaaaaa trilyon verseler yapmam lan ben onu=)):p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Stili aynı bizim Prometheus'a benziyor, yok yok kesin o:cherry:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Link bende açılmadı hocam, merak ettim baya bi.
Hatta bence ucmuş o adam, yani sıyırmıştır eminim, izleyemedim ancak yorumlar dan öyle canlandı zihnimde :pale:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Link bende açılmadı hocam, merak ettim baya bi.
Hatta bence ucmuş o adam, yani sıyırmıştır eminim, izleyemedim ancak yorumlar dan öyle canlandı zihnimde :pale:

Şöyle bir kıyak yapayım o zaman sana.
Daha da canlansın hayalinde.:)

Aslında forumda daha önce verilmişti.

DSC00942.jpg


DSC00951.jpg


DSC00950.jpg
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Eyvallah patriote hocam büyüksün :)

Anlık bir hata da öleceksin, o nasıl bir adrenalin sevdasıdır nasıl bir deli cesaretidir ::123434::
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
bu fotoları ben cektım bılırsınız bende ylan olmas ... dedımkı o sırada bu adam yapar gozu kara bılırsınız yıne bende yalan olmas adama daha gazı vermeden baktım motoru calıstırdı gazladı ama sıze kotu bı haberım var sonunu cekmedım adam dırek cıbırlıp bıdaha kopruden gecerken suyun ıcıne dusu verdı ve daha bulamadık bılırsınız bende yalan olmas ...




:queen::queen::queen::queen: Allah bu adama akıl fıkır versın.............:queen::queen::queen:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
bu fotoları ben cektım bılırsınız bende ylan olmas ... dedımkı o sırada bu adam yapar gozu kara bılırsınız yıne bende yalan olmas adama daha gazı vermeden baktım motoru calıstırdı gazladı ama sıze kotu bı haberım var sonunu cekmedım adam dırek cıbırlıp bıdaha kopruden gecerken suyun ıcıne dusu verdı ve daha bulamadık bılırsınız bende yalan olmas ...




:queen::queen::queen::queen: Allah bu adama akıl fıkır versın.............:queen::queen::queen:


Hocam bence müdahele etmeliydin, göz göre göre izin vermişsin bazı şeylere. Hadi mesleğini icra eden bir basın mensubu olsan eyvallah, onların pozisyonu farklı vahşi doğa belgesellerin de ki kameramanlar gibi onlar da, müdahele etmiyorlar, resmi yakalamaya çalışıyorlar, seninki kişisel bir çekim, bence izin vermemeliydin, göz göre göre yaşanmış trajikomik bir son.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Yok böyle birşey yaaa

Adam hangi cesaret yapıyor bunu bilmiyorum ama şunu söylemeden edemeyeceğim


Motosiklet şeytan arabsıdır. ( Tabi bunu sadece ve sadece bu yapılan için söylüyorum ve başka bir zamanda asla ağzımdan böyle bişi çıkmaz )
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
tüm argo yasaklarına rağmen kendimi "vay öküz nasıl çıkıyo orayı" demekten alıkoyamayacağım:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst