Ben siteye yeni üyeyim merhabalar bir kaç sorum olacak??

Katılım
11 Nis 2013
Mesajlar
9
ÖNCELİKLE 15 YAŞINDAYIM MOTORLARA AŞIRI İLGİM VAR ARA SIRA ARKADAŞLARIMIN YANINA GİDİP SCOOTER SÜRÜYORUM

1-15 yaşındayım JAWA 125 Dakar (ucuz) almayı düşünüyorum motora başlamak için uygun mudur?

2-Motoru köyde sürekli dağlık arazide kullanıcam ruhsatsız ve hiçbir belgesiz alsam olur mu ?

3-Ruhsatsız belgesiz alırsam bunları ailem sayesinde çıkarabilir miyim?

NOT:İLK ALDIĞIMDA AİLEMDEN HABERSİZ ALICAM ONLAR 2 TEKER DÜŞMANI.YURTTA KALAN BİR ARKADAŞIMDA KALACAK MOTOR ASLINDA O SATIN ALMIŞ GİBİ OLACAK VE AİLESİNE YAKALANMAMAK İÇİN MOTORU BANA SATACAK AŞIRI UCUZA VE BEN ALICAM
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Allah'ım akıl fikir ihsan etsin sizlere ve cümlemize inşallah...
 
Katılım
11 Nis 2013
Mesajlar
9
Neden öyle dediniz şimdi :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

Tutkunuyum diyorum bunun için senaryo bile kurdum ben kafama koydum alıcam
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
şimdinin gençleri biraz olsun olgun düşünemiyor neyazıkki. bizde o yaşlardan geçtik ama ailemiz bir işe olmaz dediyse olmamıştır. aileden gizli motor almak nedemek? bi an diyorum acaba ben 15 den evrim geçirip 25 e direk geçişmi yaptım:sunny:
 
Katılım
11 Nis 2013
Mesajlar
9
Mantıklı düşünüyorum hatta sonuçlarını da tahmin edebiliyorum ama almalıyım almak istiyorum deli dolu değilim normal düzgün kullanıcam işte
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
bu işe bulaşma seni iyi anlıyorum, bende 16 yaşımdan beri istiyodum, 17me girdiğim ilk gün gittim ehliyete kayıt oldum, 20 yaşımda aldı ailem, yavaş yavaş doğal olarak gelişsin olaylar...
bunu yaparsan herhangi bi olay olduğunda ki sen ne kadar düzgün sürsende, oldu diyelim ne yapıcan...
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 sene daha sabret 17 yaşında ehliyetini al motosiklet tutkunu ise arkadaşların yanına gidip sürmeye devam et et bu sırada kendini geliştirmeye bak. bu şekilde idare et bence bu iş çocuk oyuncağı değil sonuçta benzinle giden hızlı bir araç öncelik kask al korumaları al en son motosikleti 17 yaşında çalıştığın parayı biriktirip 2 sende güzel bi japon alabilirsin
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
14
çekirdek den yetişme gibi bi olay olucak :) ama sunu da unutma hastaneye de yetişetirle bilirsin bu hevesle senin gibi kardeşim olsa sopayla kovalardım ama senide kardeşim gibi görüp şiddetle uyarıyorum aman diyim cnm o motara vericegin parayı biriktir ehliyet al ben ce birikene kadarda 17 olursun heralde ??
 

E_N

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
154
hiç ayak yapma zaten koyde kullanacaksan sorun olmaz. kopekten korkmuyorsan koyde kopek cok olur.,
ama sana tavsiyem 17 yaşına kadar bekle ondan sonra bu işi yap.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
21 yaşında daha yolun başında bir genç olarak diyorum.
Abi gençlik nereye gidiyor böyle ya :cyclopsan
 
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
201
125 lik aletlerle uğrsaşma. masrafı da fazla olur. Al bir tane ikinci el moped 50 cc köy yollarında onunla takıl. masrafı da az olur, tamiri kolaydır. Bi de kask aldın mı tamamdır.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
50 cc scooter alırsam ehliyet almam gerekir mi abilerim :D

Gerekir eğer yola çıkıcaksan. Yol olmayan yerlerde polisin ehliyet sorma hakkı yok yalnız sadece jandarma görürse motorun belgelerini ister. 50cc ve üstü her motorlu araç için A2 ehliyeti gerekir. Alman için 17'yi doldurman yani 18e girmen lazım. Daha açık söyliyim 17 yıl 1 günden beri yaşıyor olman lazım.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yasak motor yasak elma gibidir.
ailenin güven cennetten kovulursun, söylemedi deme!!!
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
motora vereceğin parayı biriktir, motordan önce ekipmanlarını tamamla, o zamana yaşın gelir ve ehliyetini alırsın, çoğumuzun ailesi ilk başlarda razı olmamıştır diye düşünüyorum..Ailenin güvenini ve desteğini al, sonra git motorunu al derim ben...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst