ben scooterdan memnunum

Katılım
5 Tem 2006
Mesajlar
4
arkadaslar ben 7 veya 8 ay once elitte diye bi scooter aldım ve memnunum hiç yolda bırakmadı tabi zamanında servise goturdum ve tüm bakımları zaanında yapıldı. eğer motor almak isteyenler varsa ne alırsan al tavsiyem zamanında servise gotur :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst