ben hasan nickli arkadaşimiz kaza yapmiş durumu iyi

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çok geçmiş olsun, umarım ciddi birşeyin yoktur.:rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
hasan kardeşime çok geçmiş olsun üzüldüm okuyunca neyseki kendinde bişey yokmuş
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Geçmiş olsun dostuma. :rendeer:
Okurken bile olayın vehameti anlaşılıyor.
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
24
çok geçmiş olsun hasan kardeş allah hepimizi korusun sana bişey olmamışya motor nasıl olsa yapılır onun ustası çok olmadı yenisi alınır ama bizim ne tamircimiz yok nede olmucak olsak yenisinin gelceği yok allah hepimizi korusun
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hasanım büyük geçmiş olsun:rendeer:.Allah bi daha göstermesin.lütfen yollarımıza ve diğer araçlara güvenmeyin.hergün bir yığın kaza atlatıyoruz yolların bozukluğu ve diğer araçların hatalı çıkış ve sıkıştırmaları yüzünden:pr:
LÜTFEN DİKKAT...TEKRAR ÇOK GEÇMİŞ OLSUN:rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
gecmis olsunn..:salut::salut::salut::salut:

allah cc. tekrarini yasatmasin..:salut::salut:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ben bir defasında kapağı sıkıca kapatılmış boş bir şaşal şişenin üzerinden geçtim. Dikkat etmeme rağmen rüzgar tam da önüme itmişti. Ön teker kudurdu kendinden geçmişti resmen. Nasıl düşmedim valla hayrete diyorum. Ucuz yırtmıştım.

Çok geçmiş olsun arkadaşımıza.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kardeşim hasan çok büyük geçmiş olsun,allah seni bizlere bağışlamış şükürler olsun,motora fazla üzülme geri gelir sen önemlisin,
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
of of offff! Çok geçmiş olsun. Bugün bu bölümde üçüncü taziye mesajım. Allah dördüncüyü yazdırmasın. Acil şifalar diliyorum.
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
121
çokk sagolun iyiki varsınız
sizleri cokk seviyorum
kaza bir saniyelik bir olay
Allah kimsenin başına vermesin
kimsede benim başıma gelmez demesin.
o kadar tedbirime ragmen kaza yaptım.
önemli olan bu kazadan maddi manevi dersler çıkarmak
tekrar herkese teşekkür ederim...:rendeer:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
çokk sagolun iyiki varsınız
sizleri cokk seviyorum
kaza bir saniyelik bir olay
Allah kimsenin başına vermesin
kimsede benim başıma gelmez demesin.
o kadar tedbirime ragmen kaza yaptım.
önemli olan bu kazadan maddi manevi dersler çıkarmak
tekrar herkese teşekkür ederim...:rendeer:

seni aramızda terardan görmek çok güzel...
tekrar geçmiş olsun.:rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
çokk sagolun iyiki varsınız
sizleri cokk seviyorum
kaza bir saniyelik bir olay
Allah kimsenin başına vermesin
kimsede benim başıma gelmez demesin.
o kadar tedbirime ragmen kaza yaptım.
önemli olan bu kazadan maddi manevi dersler çıkarmak
tekrar herkese teşekkür ederim...:rendeer:

hasan tekrar çok geçmiş olsun.antepe selamlar:rendeer:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
çok geçmiş olsun umarım son kazan olur....
şimdi burdasın ya gerisi önemli değil
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
çokk sagolun iyiki varsınız
sizleri cokk seviyorum
kaza bir saniyelik bir olay
Allah kimsenin başına vermesin
kimsede benim başıma gelmez demesin.
o kadar tedbirime ragmen kaza yaptım.
önemli olan bu kazadan maddi manevi dersler çıkarmak
tekrar herkese teşekkür ederim...:rendeer:

geçmiş olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst