- Konu Yazar
- #1
Dostlar hepinize merhabalar;
forumunuza yeni üye oldum, içinde kayboldum desem yeridir. kendime yakın sorular ve cevaplar da buldum da tam derdimi anlatayım bir-iki tavsiye alayım istedim.
İşine mümkün olduğunca bisikletle gidenlerdenim, başka zaman da araba kullanıyorum. motora hevesim son derece fazla ve sonunda kafayı kırdım, yakın zamanda bir motor almaya niyetliyim. amma ve lakin 2 kez sürmek dışında tecrübem yok.. hani gezip de commuterdir racingdir azçok aşina oldum ama tam da bildiğimi söyleyemem.. hani ne istediğimi sorarsanız, şöyle üzerinde dik duracağım birşeyler istiyorum aslında. tabii ki bir cbr125i gördüğümde de kalbim hızlı hızlı atıyor eyvallah da, istediğim daha çok harley tipi chopper'lar tabii ki...
şimdi olay şu; öncelikle, motor hiç bilmediğim bir alan olduğu için 2. el riskini almak istemiyorum açıkçası. arabayı biliyorum derken onda bile aldatılıp duruyoruz, burda tam güme gideriz.. keewaydir falcondur bakıyorum ama onlara ne kadar güvenilir ki?
soum şu dostlar; elimde 10-15 civarı bir meblağ olacak.. 15 beni zorlar ama örneğin 8e birşey alsam sonraki kask olsun malzeme olsun daha rahat olur benim için.
Boyum 181 kilom 80 dostlar..
her türlü öneriniz için şimdiden teşekkürler. hatta eğitim konusunda da öneri beklerim.
forumunuza yeni üye oldum, içinde kayboldum desem yeridir. kendime yakın sorular ve cevaplar da buldum da tam derdimi anlatayım bir-iki tavsiye alayım istedim.
İşine mümkün olduğunca bisikletle gidenlerdenim, başka zaman da araba kullanıyorum. motora hevesim son derece fazla ve sonunda kafayı kırdım, yakın zamanda bir motor almaya niyetliyim. amma ve lakin 2 kez sürmek dışında tecrübem yok.. hani gezip de commuterdir racingdir azçok aşina oldum ama tam da bildiğimi söyleyemem.. hani ne istediğimi sorarsanız, şöyle üzerinde dik duracağım birşeyler istiyorum aslında. tabii ki bir cbr125i gördüğümde de kalbim hızlı hızlı atıyor eyvallah da, istediğim daha çok harley tipi chopper'lar tabii ki...
şimdi olay şu; öncelikle, motor hiç bilmediğim bir alan olduğu için 2. el riskini almak istemiyorum açıkçası. arabayı biliyorum derken onda bile aldatılıp duruyoruz, burda tam güme gideriz.. keewaydir falcondur bakıyorum ama onlara ne kadar güvenilir ki?
soum şu dostlar; elimde 10-15 civarı bir meblağ olacak.. 15 beni zorlar ama örneğin 8e birşey alsam sonraki kask olsun malzeme olsun daha rahat olur benim için.
Boyum 181 kilom 80 dostlar..
her türlü öneriniz için şimdiden teşekkürler. hatta eğitim konusunda da öneri beklerim.