- Katılım
- 13 Tem 2005
- Mesajlar
- 198
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba motosiklet severler.Yeni motosikletimle aranızdayım.Geçen yaz kullandığım Asya T1'den sonra harika X-Max 250 aldım.Şöyle forumlara bir baktım da bir sürü gezi-organizasyon düzenlenmiş.Kaçırmışım.Ama önümüz yaz.Katılıp uzun yolda keyif sürmek için sabırsızlanıyorum.Hepinize kazasız belasız günler dilerim.