ben de geldim

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
2
ya arkadaşlar ben ikinci el motorumu satmak istiyorum nereye iln vereceğim biri bana yol göstersin ne olur .yavuz kaner
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
2
Tamam HoŞbulduk Hepİnİze Ayri Ayri TeŞekkÜr Edİyorum Ama Ben Bİr TÜrlÜ ProsedÜrÜ Takİp Edİp Satmak İsteyenlere İlan Veremİyorum Ayrica Pc Nİnde Acemİsİyİm Bİrİ Bİr Yol GÖstersİn Neolur Nasil YapacaĞim LÜtfen ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst