Ben bu motora hasta oldum siz nedersiniz

Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169
hayatta binmem ben buna!
el ayak izi kalır çünkü :D
valla direk çıkartırım terasa, otururum karşısına, açarım biramı...izlerim bulutların yansımasını üzerinde :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst