Ben Ankara İstanbul Hattından Ömer

Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
23
Herkese Merhaba,

Şimdiye kadar bir forum sitesine üyeliğim olmamıştı, arada gereksinim duyduğumda bir iki konu bakmışlığım vardı.. Birde motor markama ait bi yer vardı ancak beceremedim üye olmayı garip üyelik soruları vardı anımsadığımca.. tc nosuna kadar istiyordu.. bırakmıştım.. Bu gün iki siteye de üye oldum.. umarım yararlı olur ve olurum..

umarım rüzgarın çocukları mutludur.. sevgiler
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
hoşgeldin..ankara sayfasını takip edersen buluşmalara bekleriz...
 
Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
23
teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------

kimi haftasonları ve tatillerde olabiliyorum, denk gelirse elbette..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst