Bell Qualifier Hakkında

Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
87
Merhaba arkadaşlar Bell Qualifier almayı düşünüyorum normal kaskımın bedeni L bu kaskta da L mı önerirsiniz yoksa XL mı almalıyım, yapısı dar mıdır? İnternet üzerinden almam doğru değil fakat mecburiyetten öğrenciyim yakınlarda da motosiklet mağazası yok başka çarem de yok. Şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Her markanın bedeni farklı oluyor. Hatta bazen aynı markanın farklı modellerinde bile kafa yapısı farklı oluyor. İnternetten almak iyi seçim. Biliyorsun ki aldığın ürünü 14 güne kadar iade etme hakkın var (Çoğu site 7 gün diyor ama kanunen 14 gün). İstediğin bedeni al, olmazsa geri gönder. 1-2 güne anlarsın olup olmadığını. Yalnız hiçbir etiketini veya sticker'ını kopartma.
 
Katılım
2 Eki 2016
Mesajlar
185
Her markanın bedeni farklı oluyor. Hatta bazen aynı markanın farklı modellerinde bile kafa yapısı farklı oluyor. İnternetten almak iyi seçim. Biliyorsun ki aldığın ürünü 14 güne kadar iade etme hakkın var (Çoğu site 7 gün diyor ama kanunen 14 gün). İstediğin bedeni al, olmazsa geri gönder. 1-2 güne anlarsın olup olmadığını. Yalnız hiçbir etiketini veya sticker'ını kopartma.

Aynen öyle. Ayrıca normal kaskımın bedeni L demişsin. Normal kaskın marka modeli nedir onunla bir kıyaslama yapmamız lazım ?
 
Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
87
Hocam normal kaskım Yohe denen dandik bir kask 175 liraya almıştım bir değeri yok benim için o yüzden yeni kask arayışındayım 500 TL bütçem var bu civarlarda da kask tavsiyesi alabilirim.
 
Katılım
2 Eki 2016
Mesajlar
185
Hocam normal kaskım Yohe denen dandik bir kask 175 liraya almıştım bir değeri yok benim için o yüzden yeni kask arayışındayım 500 TL bütçem var bu civarlarda da kask tavsiyesi alabilirim.

Bu kaskların bedeni dar olur biraz. Normalde L giyerken bu kasklarda XL giymen gerekebilir. Ama sen yine de L sipariş ver olmazsa geri gönder üzerindeki etiketleri vs sökmeden XL gelsin.

Kask tavsiyesi olarak çok memnun kaldığım LS2 ff320 kaskını önerebilirim fiyatı 350tl ben gayet memnunum ama Bell Qualifier daha kalitelidir gibime geliyor kullanamdığım için bir şey demem zor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst