Insafsız anteplı
Kardes ben o dedıgın motoru 2 yıl once aldım keske almaz olsaydım
1 parca sıkıntısı var
2 parcayı bulsan da cok pahalı
3 kesınlıkle kaza yapma darma dagın oluyor motor
4 motoru toplatması 1ooo tl yı gecıyor
5allah yardımcın olsun
6 eksoz her ay alt sanzuman kapagı kırılır
7 egsozu tutan mıller devamlı yalama olur
8 6 ay bındıkten sonra motor tanınmaz hale gelır
9 fren sıstemı oldukca ıgrenc
10 bu motoru cıkarıp pıyasaya surenı bı yakalasam
11 allah yardımcın olsun
keske almasaydın keskeeeeeee
1 yılda 1500 tl masraf yaptım motora
sımdıde satamıyorum aldıkları fıyat su an 700 tl

yanı havaya para atmıssın sende benım gıbı gecmıs olsun