BELDERİA PEXMA 150 T - 4 bilgisi olan varmı??

Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
2
arkadaşlar ben bu hafta bir yane 2007 model BELDERİA PEXMA 150 T - 4 aldım ama ne özelligini biliyorum neden başka seylerini bana yardımcı ola bılırmısınız özellikleri hakkında olsun kullanma hakkında olsun biracık bilgi lütfenn
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
valla ne gördüm ne duydum ismini kardeşim * Çin Malı mı ? Tipi ney TArzı ney :)
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
2
vallah cin malımı italyan malımı bılmıyorum... :D
ugur gardas verdıgın bılgıye saol bıraz daha ayrıntılı olsa ıyı oludu be abıcım
 
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
6
Insafsız anteplı

Kardes ben o dedıgın motoru 2 yıl once aldım keske almaz olsaydım
1 parca sıkıntısı var
2 parcayı bulsan da cok pahalı
3 kesınlıkle kaza yapma darma dagın oluyor motor
4 motoru toplatması 1ooo tl yı gecıyor
5allah yardımcın olsun
6 eksoz her ay alt sanzuman kapagı kırılır
7 egsozu tutan mıller devamlı yalama olur
8 6 ay bındıkten sonra motor tanınmaz hale gelır
9 fren sıstemı oldukca ıgrenc
10 bu motoru cıkarıp pıyasaya surenı bı yakalasam
11 allah yardımcın olsun
keske almasaydın keskeeeeeee
1 yılda 1500 tl masraf yaptım motora
sımdıde satamıyorum aldıkları fıyat su an 700 tl :)
yanı havaya para atmıssın sende benım gıbı gecmıs olsun
 
Katılım
24 Ara 2010
Mesajlar
6
sa arkadaşla bende belderia bd 100 lük aldım oda bu pexma kadar kötümü ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst