Beklenen kavuşma;kawasaki ER6n aldım.

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
204
hayırlı olsun kardeş yaklaşık birbucuk yıl gec söylüyoruz ama olsun yinede kazasız belasız günler dilerim
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
konu biraz hortlamış arkadaşlar kuzenım sağ olsun, zar zor bındırdım motoruma hastalık onada bulaşmış:mrgreen: motoru alalı 1,5 sene oldu ama ıyı nıyetlerınız ıcın tekrar tekrar tesekkur ederım.
Selam Erman abi motorun tekrardan hayırlı olsun, Yalova macerasından sonra motorlara karşı ilgi duymaya başladım senin tabirinle hastalığı kaptım.
Darısı başıma. :queen:
(Tanıyamadıysan Görkem)

gorkemcım inşşalh en ıyı motoru almaya senle beraber gideriz.hastalıktır dikkat et:cat: çok oku ,çok öğren. eğitim almadan motor yok
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst