Beklenen Arai kask testi

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Arai kaskın bilimsel crash(çarpışma) testleri nihayet yapıldı;

:cherry:
[YT]xJxmGvh_bPE[/YT]
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hiç bi kuvvet benim kaskıma onları yapmamı sağlayamaz :cyclopsan Duvara değse içim cız ediyor :queen:
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Abi test bilimsellikten uzak olsada kaskın sağlamlığına ilişkin bir fikir oluşturdu kafamızda. Valla diğer kask marka ve modellerinin bilimsel testlerine tanık olmadığım için kıyaslama yapamayacağım ama bu kask benden tam not aldı, ben bu kaska kafamı güvenirim arkadaş.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bizim anılda şoyinin camına elleyince sabaha kadar ağlıyooo adamlara bak yaaa:mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bende arai kask var, bazı özellikleri gerçekten beni hoşnutsuz etmişti, bir daha arai almam deme noktasındayken bu videodan anladım ki, ana amacına(başı darbeden korumak) kesinlikle tam hizmet ediyor. :cat:

bizim anılda şoyinin camına elleyince sabaha kadar ağlıyooo adamlara bak yaaa:mrgreen:

Abi bende bu tür davranışları anlamıyorum, hatta bir arkadaşın koluna taktığı kask çizilmesin diye düşerken kolunu kaldırıp başını yere vurması sonucu vefat ettiğini hatırlıyorum.

Bu tür malzemeler bizim onları kullanmamız için, onlar bizi kullansın diye değil.

Açıkcası çızılması v.s. umrumda bile değil, bu tür aksesuarlar çızıkken daha güzel gözüküyor hem. :cherry:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Muhtelif bilimsel kask testleri;

[YT]EQwhiokaMuM[/YT]

[YT]-cWXvwJ8cOY[/YT]
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
ah be abii oraya buraya vurcagına bize verseydin yaa :D gitti güselim Arai :mrgreen:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Açıkcası çızılması v.s. umrumda bile değil, bu tür aksesuarlar çızıkken daha güzel gözüküyor hem. :cherry:
aYe gerçekten haklı halkın çizik kasklara bakış açısı şöyle
eğer ufak bi çizik varsa
-Vay salak düşürmüş kaskı!
eğer biraz büyük çizik varsa
-Vay be adam düşmüş ölmemiş görüyon mu...
eğer bgayet belli bir çizik varsa
-anasını... adamın üstünden araba geçmiş hala yaşıyo...
eğer devasa bir çizik varsa
-Vay be adamın kafasına uçak düşmüş yaşıyo hala :cherry:
siz de kaskınızı çizerek çevrenize hava atabilirsiniz...
kolay gelsin :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
eğer ufak bi çizik varsa
-Vay salak düşürmüş kaskı!
eğer biraz büyük çizik varsa
-Vay be adam düşmüş ölmemiş görüyon mu...
eğer bgayet belli bir çizik varsa
-anasını... adamın üstünden araba geçmiş hala yaşıyo...
eğer devasa bir çizik varsa
-Vay be adamın kafasına uçak düşmüş yaşıyo hala :cherry:
siz de kaskınızı çizerek çevrenize hava atabilirsiniz...
kolay gelsin :queen:

Minicik bi çizik bilem yok :cherry: Benim için de ; Görüyor musun kızı, bunca zamandır tık demiyor motora biniyor.. :cherry: diyorlar.. :queen::queen: (aman allah nazardan saklasın)

Bu arada site de kaskı ufak çizik olan varsa hepsine salak dedin :queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arpası fazla gelmiş heralde bunların..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Milli gelir yüksek olunca böyle manzaralar ortaya çıkıyor milletin karnesi kıyak parçala koçum.
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
vur davulcu vuuur...vuur vuur inlesin,ya ben gelecekte bunlardan birini yaparsam bilin ki bana piyango çıkmıştır ya da Arap olmuşumdur ve belki de yağım da çok olur ki kaskıma sürüyorumdur...
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
vay be, ben airoh a kıyamıyorum biri bakarken içim gidiyo adamların arai ye yaptığına bak :mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Bende arai kask var, bazı özellikleri gerçekten beni hoşnutsuz etmişti, bir daha arai almam deme noktasındayken bu videodan anladım ki, ana amacına(başı darbeden korumak) kesinlikle tam hizmet ediyor. :cat:



Abi bende bu tür davranışları anlamıyorum, hatta bir arkadaşın koluna taktığı kask çizilmesin diye düşerken kolunu kaldırıp başını yere vurması sonucu vefat ettiğini hatırlıyorum.

Bu tür malzemeler bizim onları kullanmamız için, onlar bizi kullansın diye değil.

Açıkcası çızılması v.s. umrumda bile değil, bu tür aksesuarlar çızıkken daha güzel gözüküyor hem. :cherry:

abi hiç şaşırmıyorum senin bu laflarına o gun cenazede 1000rr'ın deposunu çizik gördügünde "olsun ilk motorum yıpratıcam tabi" dediini duyduktan snr ben ustune bişey tanımam hala kulaklarımda çınlıo o lafın benm içim yanmıştı yani gorunce:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst