Before & After Suzuki GS500

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Sabir , yaraticilik ve birazda arastirmaci kisilik ile 6 ay evel aldigim motorun son hali bu. Son halina ulasana kadar tabiki bindim ama simdi yeni motorum varmis gibi bakiyorum ona. Aldigimin gunune boyahaneye birakmistim , boyaci istersen bir iki gun bin daha yeni aldin demisti. Yok dedim siyah olacak oyle binecem. Iste el oncesi ve sonrasi ile GS500 um.

Onceki sahibinden bu sekilde teslim aldim

dsc02352ue8.jpg


dsc06116largeoh0.jpg


dsc06110largecq8.jpg


dsc06107largexb7.jpg


dsc06112largenf7.jpg


dsc06115largemb9.jpg


dsc06117largefh7.jpg


dsc00939largern4.jpg
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
güzel motor hazırlamışsın bravoo. fakat farların etrafına bir grenaj uydurabilirsen dahada iyi olur. kabloların görünmesi pek hoş olmuyor. veya klasik bir naked farı taksanda olur..:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
neler icin ne kadar bi masraf oldu merak ettim..

gule gule ve kazasiz belasiz kullanmaniz dilegi ile..





Shakulin
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Güzel olmuş,elinize sağlık kesenize bereket.
Boyayı ruhsata işlettinizmi ve işin bu kısmına ne kadar masraf ettiniz?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
SL 150 dostluguyla ba$ladik, sonra yetmiyo bunlar dedik :) Gaza geldik sirayla :) Hiz sevmeyen dostum $imdi nasil stoppie yaparim derdinde :queen:
Dostum emegine saglik, super olmu$ :cat:
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
abi o ondekı farlar sis lambası değilmi ya..yinede iyi yakıstırmısın helal sana
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dostlar saolun

Lucas walla hiz yok , bir kez 200 yaptim oda meraktan:mrgreen:
Turboyu nasil actim diye anlatirken hatirlatiyimda sana hiz meraklisi sey ,

Boyayi ruhsata bu ay isletecem 200 ytl bir masraf tum ruhsat degisecek ve muayene olacak

On farla tam sis lambasi degil cunku reflektorler simetrik ve on kapak var ampulde yani isik yayilimi ayni far gibi.

Ozelikle kafa grenajini istemedim cunku boyle hos oluyor

Masraf soyle

Boya 450 jantlar dahil
Farlar 40 ytl
elektrik masrafi 50 ytl
Sinyaller her biri 2.5 ytl
Egzoz 350 ytl
Ruhsat 200 ytl
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Dostlar saolun

Lucas walla hiz yok , bir kez 200 yaptim oda meraktan:mrgreen:
Turboyu nasil actim diye anlatirken hatirlatiyimda sana hiz meraklisi sey ,

Boyayi ruhsata bu ay isletecem 200 ytl bir masraf tum ruhsat degisecek ve muayene olacak

On farla tam sis lambasi degil cunku reflektorler simetrik ve on kapak var ampulde yani isik yayilimi ayni far gibi.

Ozelikle kafa grenajini istemedim cunku boyle hos oluyor

Masraf soyle

Boya 450 jantlar dahil
Farlar 40 ytl
elektrik masrafi 50 ytl
Sinyaller her biri 2.5 ytl
Egzoz 350 ytl
Ruhsat 200 ytl

Ben Turbo murbo hatirlamiorum.. Benim motorda yok turbo falan bi dugme var sadece arada basiorum. Ne i$e yaradini bilmiom. Gaza gelince bas dediler abi :p
Zeda sinyaller 2.5 YTL derken ampullerimi ? Kendisi mi ? Kendisiyse hemen 4 adet istiorum :)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Lucas ampul degil be , sinyallerin tanesi,, oklisteye ekledim onlarida baska ne istersin sen alisveris listesini gonder bana ben burdan yapar sana kargo ederim.Eve ekmek lazim ise onuda yaz :mrgreen:

Bu tip space eye denen farlarin Turkiyede pek hos karsilanmasini hemen beklemiyorum uzun zamandir yurt disi sitelerinde cok gordum bir seylere oncu olmak bence gusel ilerde gozunuz alisir umarim
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zeda dostum emeğine sağlık güzel olmuş ,tebrikler ,ha buarad senin elektırıkcıye gittim göstergeleri yaptırcam maviye teşekkürler , görüşmek üzere .paylaşım için teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst