- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
- Konu Yazar
- #1
selam herkeze
motorumu bugün itibarı ile satmış bulunmaktayım,
akşam teslim edicem, birazdan çıkıp son kez sahilden bi kardal kadıköy yapıcam,
ve sonkez exup ı koyup yatıcam virajlarda..
daha öncede motor sattım ama nedense bu sefer koydu biraz
aslında beni çok üzdü kerata, çok uğraştırdı
ama emek verince gerçekten başka oluyo..
motoru hep kendim topladım kendim baktım motorunu bile kendim sıfırladım
öle alışmıştımki ona een ufak bi ses deişikliğinde ne demek istediğini anlıyodum..
sanki kendimden bi parçayı veriyomuşum gibi hissediyorum nedense, insan bi makinayla gerçekten büyünleşebiliyormuş..
neyse artık o başkasının,
ben son kez gazlamaya gidiyorum..
motorumu bugün itibarı ile satmış bulunmaktayım,
akşam teslim edicem, birazdan çıkıp son kez sahilden bi kardal kadıköy yapıcam,
ve sonkez exup ı koyup yatıcam virajlarda..
daha öncede motor sattım ama nedense bu sefer koydu biraz
aslında beni çok üzdü kerata, çok uğraştırdı
ama emek verince gerçekten başka oluyo..
motoru hep kendim topladım kendim baktım motorunu bile kendim sıfırladım
öle alışmıştımki ona een ufak bi ses deişikliğinde ne demek istediğini anlıyodum..
sanki kendimden bi parçayı veriyomuşum gibi hissediyorum nedense, insan bi makinayla gerçekten büyünleşebiliyormuş..
neyse artık o başkasının,
ben son kez gazlamaya gidiyorum..