bebeğim gidiyor..

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
selam herkeze
motorumu bugün itibarı ile satmış bulunmaktayım,
akşam teslim edicem, birazdan çıkıp son kez sahilden bi kardal kadıköy yapıcam,
ve sonkez exup ı koyup yatıcam virajlarda..
daha öncede motor sattım ama nedense bu sefer koydu biraz
aslında beni çok üzdü kerata, çok uğraştırdı
ama emek verince gerçekten başka oluyo..
motoru hep kendim topladım kendim baktım motorunu bile kendim sıfırladım
öle alışmıştımki ona een ufak bi ses deişikliğinde ne demek istediğini anlıyodum..
sanki kendimden bi parçayı veriyomuşum gibi hissediyorum nedense, insan bi makinayla gerçekten büyünleşebiliyormuş..
neyse artık o başkasının,
ben son kez gazlamaya gidiyorum..
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
"Biri gider , biri gelir..." , "Gelen gideni aratır." :p birkaç atasözü... :p

Dostum dikkat et. Senin de son turun olmasın... :cyclopsan

Motoru kaça sattın? Nereye gidiyo ? Şehir içi , şehir dışı ?
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hadi bakalım hayırlısı olsun...daha iyilerini alırsın inşallah...dediğin gibi insan o kadar alışıyoki motoruna sattıktan sonra kokusunu bile özlüyo cidden...
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
her işte bi hayır vardır hocam sen ne kadar üzülsende hayırlı olsun demekden başka bişi yok :rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sattım
ilk sebebi başka bi motor almam, almak üzere olmam yada
eksiğim vardı madden, onu tamamlamak için sattım, eğer eksiğim olmasa satmazdım..
arada bi çıkıp gazlasam bikaç 600 lik makinayı deli etsem yeterdi bana:)
istanbul beykozdan bi arkadaşa sattım
daha önce hyo su varmış gt250r
şimdide bütçe kısıtlılığı nedeniyle gilera bakıyomuş:D
ben dedim, bu makinalar zor dedim, herkes bakamaz dedim, ustası zor bulunur dedim, almasın die herşeyi yaptım:) ama arkadaşlar çekti kulağğımdan madem müşteri buldun sat diye..
şimdi ki hedefim 99 yamaha r6
önümüzdeki hafta büyük ihtimal alıcam motor baktıım bikaçtane var
hayırlısı..

ama içimde bi ukte kaldı, sen al okadar uğraş soora birisi aksın götürsün
sanki kızım vardıda onu istediler benden..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Valla motor böyle, keşke maddi olarak mümkün olsa da satmadan alsak yenisini :cherry:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
üzülme kardeşim r6 ya alışınca gfr aklına bile gelmez alınca bi aç bak bakalım motorun içinde neler varmış gfr de olmayan ona göre daha çabuk samimiyet sağlarsınız :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
TüH bea :) ben alcaktım neise başka zaman alırım :) HaTTa R6 dan sıkılınca bana satarsın :mrgreen:
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
GKN ;

SEN HERŞEYİN EN İYİSİNE LAYIKSIN KARDEŞİM ....

az bir yazışmış olsak da sevdim seni ben...

Üzülme

Daha nelerin olacak...
İnan bana....
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
http://www.bikepics.com/pictures/891986/

bu resimler senin herhalde. merak ettim neymiş bu motor diye. gerçekten temiz görünüyomuş. 2 zamanlı bide. iyide gidiyormuştur yani.

ii giderdi evet, oresimdeki makina idi..

Allah sabırlar versin. Teselliyi başkalarında arayacaksın artık.
Daha nicelerine binebilmen dileğiyle...
inşallah..

Valla motor böyle, keşke maddi olarak mümkün olsa da satmadan alsak yenisini :cherry:

asında daha öncede motor sattım ama, bu bi başkaydı nedense, srad 750 sattım, gs 500 sattım, mondial sattım, nedense başkaydı bu:salut:

üzülme kardeşim r6 ya alışınca gfr aklına bile gelmez alınca bi aç bak bakalım motorun içinde neler varmış gfr de olmayan ona göre daha çabuk samimiyet sağlarsınız :)
yok abi 4 silindirli makina, allah söktürtmesin:)

TüH bea :) ben alcaktım neise başka zaman alırım :) HaTTa R6 dan sıkılınca bana satarsın :mrgreen:
hemşo r6 yı satmam heralde bikaçsene, ama satarsam söz senin :) du önce bi alalımda :))

GKN ;

SEN HERŞEYİN EN İYİSİNE LAYIKSIN KARDEŞİM ....

az bir yazışmış olsak da sevdim seni ben...

Üzülme

Daha nelerin olacak...
İnan bana....
eyvallah eczacı kardeşim, birmukabele:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst