Bazen çamura saplanırsın...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Derin,balçığa düşer ön teker. 5dk lık mesafede yaşayan arkadaşını çağırırsın el atsın diye, 15dk önce kurtarmaya çalıştığın motorunu, şimdi tamamen dibe batmasın diye tutmaya başlarsın, hareket ettirdikçe çamur içine alır motorsikletini, 1.90, 100kg adamın düştüğünde tek elle kaldırabildiği motorsiklet artık hareket etmez hale gelmiştir.

DdnMOm.jpg


Arkadaşın gelir, görünce gülmeye başlar, fotoğraf çeker. Kendisinin r25'i olduğu için olan biteni anlamaz, "Mahfedeceksin motorunu, elinde kalacak." der.

mkvPXZ.jpg


Sonra kurtarırsın, çalıştırırsın, sanki hiç o balçığa batmamıştır motorsiklet.
Uzanırsın çimlere, yorulmuşsundur. Alırsın karşına manzarayı, rüzgar ceketinin altına usulca girer, bir sigara yakarsın.

ERvYOB.jpg


Dual sport/Enduro kullanmayanlar son fotoğraftan pek bir şey anlamazlar, fakat önemli değil. Çünkü, #BirgünHerkesEndurocuOlacak
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


arka lamba şeysi stock değil, çok ağırdı ve kötü gözüküyordu, söktüm attım gittim tamirciye eski bir enduronun arka lambalığını aldım, plakayı da kendim koydum, o yüzden sığmıyor kasaya. Köşeleri kıvırdım ben de, küp şeklinde daha asi duruyor:D.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Bir kişi ön tarafına geçip gidondan yukarı hareket verecek , diğeri arkadan geriye doğru çekecek , fazla ter dökmeden basitçe çıkar idi.

Stabilize yollarda gazlamayı enduro sananlara karşı güzel kareler.

Dolayısı ile kondüsyon/bakım/onarım/işletme giderleri yüzünden herkes endurocu olmak istesede , olamaz , düzyolda asfaltta motora kapanıp egzoz kızartmakla karıştırılmasın.

Enduro/cross sürücüsü olmak " Güven , Özveri , Tecrübe " ister .

Araziye tek gitmeyin , ekipman tam olmalı , yanınızdaki'de sırıtan/alaycı pişmiş kelle tip olmasın.

Diğer konuna yazdım egzantrik gergi kroniği hakkında , son durum nedir?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir kişi ön tarafına geçip gidondan yukarı hareket verecek , diğeri arkadan geriye doğru çekecek , fazla ter dökmeden basitçe çıkar idi.

Stabilize yollarda gazlamayı enduro sananlara karşı güzel kareler.

Dolayısı ile kondüsyon/bakım/onarım/işletme giderleri yüzünden herkes endurocu olmak istesede , olamaz , düzyolda asfaltta motora kapanıp egzoz kızartmakla karıştırılmasın, Enduro/cross sürücüsü olmak " Güven , Özveri , Tecrübe " ister .
Araziye tek gitmeyin , ekipman tam olmalı , yanınızdaki'de sırıtan/alaycı pişmiş kelle tip olmasın.

Diğer konuna yazdım egzantrik gergi kroniği hakkında , son durum nedir?

Yok arkadaş evdeydi zaten, geldi hemen iki foto çekti, 2-3 saniyede çıkardık yardımıyla. Tek başıma denedim ki çok olmasa da güçlü birisiyim, ama olmadı çıkaramadım motoru. İnce çamurla dolu derin bir çukurdu, arka teker de olmasa tümden dibe batacaktı motor.
Hocam saolasın gördüm, araştırıyorum da. Stock olarak çok sorunu var, egzantirik zincir + vites dişlileri vs. Ama alet müthiş, bu kadar güçlü ve dayanıklı olacağını tahmin etmiyordum açıkçası. 12 yaşında, eski sahibi yıldan yıla servise götürüp bakım yaptırdım başka da bir şeyine ellemedim diyor, ilk gün ustaya götürdüm her şeyine baktı, sorunsuz dedi. Suzuki gerçekten de sağlam motorsiklet yapıyor.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Bir kişi ön tarafına geçip gidondan yukarı hareket verecek , diğeri arkadan geriye doğru çekecek , fazla ter dökmeden basitçe çıkar idi.

Stabilize yollarda gazlamayı enduro sananlara karşı güzel kareler.

Dolayısı ile kondüsyon/bakım/onarım/işletme giderleri yüzünden herkes endurocu olmak istesede , olamaz , düzyolda asfaltta motora kapanıp egzoz kızartmakla karıştırılmasın.

Enduro/cross sürücüsü olmak " Güven , Özveri , Tecrübe " ister .

Araziye tek gitmeyin , ekipman tam olmalı , yanınızdaki'de sırıtan/alaycı pişmiş kelle tip olmasın.

Diğer konuna yazdım egzantrik gergi kroniği hakkında , son durum nedir?

Bu adama bayiliyorum :D

+1

Stupid,
Daha ilk resimde motoru resimde yok saip, karala üstünü ... o halde sana bi baktım da , yanlış anlasilmalara cok acik cidden :))))

Iyi surusler :)))
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Güzel fotoğraflar, yaşanması gereken bir tecrübe, ama yinede herkese tavsiye etmem.
Bir zamanlar yine bataklıkta uğraşırken. Kimse yoktu 3 saat uğraşmıştım o gün :) konya karapınar, meke krater gölü.


VM4r1r.jpg
[/url][/IMG]

r2PObN.jpg
[/url][/IMG]

ZEG9la.jpg
[/url][/IMG]

0BOEQ8.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Aboo motura nolmuş böyle :)
Ben genelde yalnız gezdiğimden çok riske girmiyorum tam stabilize endurocusuyum yaani :mrgreen:
Gözüm kesmeyip döndüğüm de çok olmuştur, zaten bunlar olmasa, az üçbuçuk hissetmediysem bi keyif alamıyorum o geziden. :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst