Bayram kampımız Boğsak

Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Selam arkadaşlar Ramazan Bayramının ikinci günü arkadaşlarımız ile kararlaştırdığımız üzere gittiğimiz Boğsak kampı resimlerini sadece deneme amaçlı atıyorum sıralaması iyi olmayabilir ve ilk defa resim atıyorum idare edersiniz umarım iyi seyirler.
























































































































































 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
vay mustafam,ellerine sağlık olacak olacak şu resim atma işi.boyutunu 640x480 ayarlarsan daha da büyüyecek.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Mustafa hocam eline sağlık.
Keyifli bir akşam olmuş.
Birlikte nice kamplara diyorum.
 
Katılım
9 May 2012
Mesajlar
88
elinize ayağınıza sağlık mustafa hocam keyifli bir gezi olmuş. Darısı diğer gezilere olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst