Bayramda zaten özellikle İstanbul'daki sürücülere birşey olmuş gibiydi.100le gidiyorum adam beni sağ tarafa emniyet şeridine doğru atmaya çalışıyor.Noluyor diye bakıyorsun ağzına kadar 2 aile ile dolmuş bir tempra.Kenardan gitsene lan diye bağırıyor.Oysaki yandaki şerit bomboş beni sollasa geçse geçecek ama herif beni EDS'ye doğru atıyor.İşte bu gibi adamlar kaza yapsa, bir yerden uçsalar aileleri yok olsa zerre kadar üzülmem de motosikletli kardeşimizin durumu kötü olmuş.Allah rahmet eylesin

ale: