Bayide Motosiklet Sırasına Girmek Mantıklı Mı?

Katılım
17 Şub 2020
Mesajlar
235
Bayi ismi vermeyerek sizde bu sistemi destekliyorsunuz.
Ticaret bakanlığına şikayet ettiniz mi?
Avukat aracılığı ile dava açtınız mı?

Yapmadı iseniz SİZDE BU SİSTEMİ DESTEKLİYORSUNUZ.

Neden Marka ve bayii adı vermedigimi sanıyorsunuz? Veremiyorum çünkü

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:22 ----------

normal, kişiye göre değildir; topluluğa göredir.

anormal davranan ve bu sebeple eninde sonunda zararlı çıkacak olan gene sen olacaksın. 3.-4. sınıf bir ülkede bu dediğin mentalite işlemez. sen azınlığın "a"sı bile değilsin; o yüzden memleketi kurtarmak sana kalmadı bana da kalmadı.

vaktiyle devlet bankaları kredi dağıtıyordu, ben de senin gibi düşündüm almadım. ne oldu? ben zararlı çıktım.

ideale göre değil, bulunduğun ortama ve duruma göre davran.

Dusunceni zerre dogru bulmuyorum,hayat sadece cikarlar icin kendini dusunerek yasanmaz, senin dusuncende bundan 100 yıl onceki atalarimiz olsaydi eger, simdi muhtemelen kucuk bir Anadolu kasabasinda olacaktik.

Memleketi kurtarmak sana bana hepimize duser, ates bir kivilcimla baslar cunku. O yuzden kendi dusuncelerinizi, herkes boyle dusunuyor dogrudur diye empoze etmeyin insanlara, cikarlariniza gore yasamaya devam edin.Mutlu kalın.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
Dusunceni zerre dogru bulmuyorum,hayat sadece cikarlar icin kendini dusunerek yasanmaz, senin dusuncende bundan 100 yıl onceki atalarimiz olsaydi eger, simdi muhtemelen kucuk bir Anadolu kasabasinda olacaktik.

Memleketi kurtarmak sana bana hepimize duser, ates bir kivilcimla baslar cunku. O yuzden kendi dusuncelerinizi, herkes boyle dusunuyor dogrudur diye empoze etmeyin insanlara, cikarlariniza gore yasamaya devam edin.Mutlu kalın.

bi de anlamaya çalışsan...

böyle devam edersen bi 5-10 yıl daha motor alamazsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst