Bayern bayern bayern.

Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Erken gelen kırmızı kart, kapanan Beşiktaş, görünmez olan q7, isteksiz Talisca, beceriksiz Wagner Love, çabut olan Caner, etkisiz eleman Şenol Güneş ve futbol şairi Bayern.

Çok üzücü oldu, 5. golle birlikte kendimi balkona attım sigara yaktım ki ben Beşiktaş'lıda değilim.

Manisa'nın gencecik çocuklarına acımadan 9 atan Beşiktaş 10 yiyip dünyaya rezil olsun istiyordum fakat maç günü geldikçe duygularım değişti bugün inanmıştım, olur mu olur demiştim.

Güzelde başlamıştı ama yıktı hepimizi.

Yazık oldu, umarım içerde iyi top oynar 3 puan alırda elenir. Bu skorun dönüşü yok ama bunca insan hırssız bi takım görünce kötü etkilendi. Medel, Adriano ve Pepe hariç sahada formanın hakkını veren olmadı :/
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Kırmızı karta kadar ilk 15 dakika iyiydi Beşiktaş hatta gol yemesine rağmen ilk yarı fena değildi, ikinci yarı mücadele etmedi. Ayrıca Vida kırmızı gördükten sonra yada 2. yarı kesinlikle Talisca Q7 saha da olmamalıydı, bence Şenol Güneş Aykut Kocaman'dan da kötü antrenör, Talisca ve Q7'nin oyunda kalması çok büyük hataydı. Türk takımları olarak bu senaryoları hep yaşıyoruz bizim adımıza üzücü.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347

Bugün facebook üzerinde gördüğüm bir paylaşım ;

Maçtan Önce:
Almanlar hep, AUDI, BMW, MERCEDES'e binerdi
KARTAL'a bindiğinizi ilk kez bu akşam göreceğiz...

Maçtan Sonra:

:)5iktaş:)....
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
bizim abi maçı izlediği anı anlatıyor ve dediği şey "3. golden sonra televizyonu kapattım yattım" :)

ben futbol sevmem ama konuşmalar bazen komik geliyor ve futbolu sevmesem bile iş yükü en zor mevki olarak kalecilere saygım var ve en sempati duyduğum kalevi muslera. çok zor vuruşları dahi kurtardığını çok gördüm.

120 km hızla falsolu şut çeken bir makine ile eğitiliyordu şundan ne kadar zaman önce, taffarel eğtiyordu onu en son izlediğimde.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Bayern karşısında bu skora sasiranlar futbol cahilidir gayet normal bir skor. Oraya hangi Türk takımı giderse gitsin farklı sonuç olmaz fazlası olur eksiği olmaz.

Beşiktaş 13 kişi bile oynasa Bayern yine alırdı 11 kişiyken bjk öne geçse bile bayern 4-1 5-1 yine alirdi. Zamanında romaya deplasmanda yaptıkları gibi roma 1-0 öne geçti herifler maçı 1-7 aldı.

Şunu kabul edelim biz o seviyelerin takımları değiliz şu anda bu su götürmez bir gerçek.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
bizim abi maçı izlediği anı anlatıyor ve dediği şey "3. golden sonra televizyonu kapattım yattım" :)

ben futbol sevmem ama konuşmalar bazen komik geliyor ve futbolu sevmesem bile iş yükü en zor mevki olarak kalecilere saygım var ve en sempati duyduğum kalevi muslera. çok zor vuruşları dahi kurtardığını çok gördüm.

120 km hızla falsolu şut çeken bir makine ile eğitiliyordu şundan ne kadar zaman önce, taffarel eğtiyordu onu en son izlediğimde.

bendeniz 20 yıldır halisahalarda kalecilik yapmaktayım.

hafife alinacak bir mevki değil. işinin ehli olacaksın. oyunu okuyacak ve yönlendireceksin.

yer tutma en önemli hadisedir. yerini iyi tutarsan kurtarma şansın artar.

yetmez, önünde sağlam, taş gibi bir defans olacak.

zaman zaman yüzüne sert toplar gelecek, o sert şutlar parmağını bükecek, bileğini çıkaracak.

yalnız adamlarıdır kaleciler. 10 tane futbolcu vardir ama 1 tane kaleci vardır.

vefası azdır. 20 tane top çıkar kahraman olursun ve fakat 1 tane hatalı gol yiyende rezil ederler kaleciyi.

fakat her ne olursa olsun seviyorum kaleciliği. dünyaya bir daha gelsem yine kaleci olurdum.
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Bayern karşısında bu skora sasiranlar futbol cahilidir gayet normal bir skor. Oraya hangi Türk takımı giderse gitsin farklı sonuç olmaz fazlası olur eksiği olmaz.

Beşiktaş 13 kişi bile oynasa Bayern yine alırdı 11 kişiyken bjk öne geçse bile bayern 4-1 5-1 yine alirdi. Zamanında romaya deplasmanda yaptıkları gibi roma 1-0 öne geçti herifler maçı 1-7 aldı.

Şunu kabul edelim biz o seviyelerin takımları değiliz şu anda bu su götürmez bir gerçek.

Ben Antalya süper amatör dahil olmak üzere futbolu yakından takip eden birisiyim. Evet bayern kendini aşmış bi takım fakat ben gününde ve eksiksiz bi beşiktaşın bu duruma düşeceğini düşünmüyorum. İstanbulda bunu gösterecekler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------

la bu almanların kötü yaptığı iş yok mu aagedeş?

Var abi tavuk döner :)
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
bendeniz 20 yıldır halisahalarda kalecilik yapmaktayım.

hafife alinacak bir mevki değil. işinin ehli olacaksın. oyunu okuyacak ve yönlendireceksin.

yer tutma en önemli hadisedir. yerini iyi tutarsan kurtarma şansın artar.

yetmez, önünde sağlam, taş gibi bir defans olacak.

zaman zaman yüzüne sert toplar gelecek, o sert şutlar parmağını bükecek, bileğini çıkaracak.

yalnız adamlarıdır kaleciler. 10 tane futbolcu vardir ama 1 tane kaleci vardır.

vefası azdır. 20 tane top çıkar kahraman olursun ve fakat 1 tane hatalı gol yiyende rezil ederler kaleciyi.

fakat her ne olursa olsun seviyorum kaleciliği. dünyaya bir daha gelsem yine kaleci olurdum.

goal keeper,

bir gün halı saha maçındayız ve 2-0 öndeyiz. düşman(rakip değil düşman) atak yaptı ve adam bir şut çekti akıllara zarar. adamın zaten bir kaç metre önündeydim ama adam öyle bir abandı ki sanki amacı gol atmak değilde topla bir beni kaleye sokmaktı diyeyim.

neyse zaten başaramadı ama topu neremle kurtardım? şeyimle kurtardım :) yanıyorum, acılar içinde kıvranıyorum, karnımda güçlü bir ağrı oluşmaya başladı ve sonra beni lavoboya yolladılar ve küçük su dök yoksa kısır kalırsın falan dediler bende inandım ve gittim.

halı saha maçı 1 saatlik ve ben yarım saate yakın kaldım lavaboda ve biraz düzeldiğimde takıma geri döndüm ve 2-5 yeniliyorduk, sonra ne oldu maç hatırlamıyorum ama o gün acıdan dolayı oynayamadığımı hatırlıyorum.

hiç unutmam 12-0 öndeyken sırf iyi kaleciliğim için penaltıyı bana kullandırmışlardı ve 13. ve son golü ben atmıştım. sonra maç 13-1 bitti.

halı saha maçlarını bıraktım, 10 maç yapsak 5 tanesinde dövüş çıkıyordu ve bende bıraktım.

ne kadar sert hareket yaparlarsa yapsınlar bir kez kızdığım olmadı benim halı sahada ama millet neredeyse bir birini boğazlayacaktı.

halı sahada da saygısızlık yapıyorlardı millet bir birlerine.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst