Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
çünkü bu bir internet gelenegi o yüzden nick kullanıyor insanlar. Bayanlar geleneklere bağlı değil gibi olay çıkıyor ortaya ki erkekler kadar eski de değiller internette bu da böyle bir sonuç çıkarıyor.
Kısaca MIRC tan kalma alışkanlıklar diyebiliriz.
Sal ve Sel ekleri Fransızca'ya özgü eklerdir. Bu kelimelerle türetilen kelimeler Türkçe'nin dilbilgisi yapısına aykırıdır. Daha karizmatik gözüksün diye kelimelerin sonuna u-i yerine sal sel ekleri getirilmesini yanlış buluyorum. Doğrusu SORUNU olacaktır.Saygılar.
Hiç işiniz yok mu ya! Bende evdeki köpeğe Chipsy diyorum ama asıl adı Dişi . Herkez kendine bir lakab bulabilir ve ihitiyacı olmayan arkadaşlar ise hayatından kesitlerle nickler uydurabilir onun için dert etmeyin zaten bayanların %95 i renkli yazı fontları ve "aptal, salak, ıyyyyyyyy, kikikiki" gibi sözcük sayılmayacak şeylerle kendilerini belli ediyor ...
************************************************* »»»»»» Bu Başlık Moderator tarafindan kilitlenmiştir.»»»»»»
Forumda açılan başlığa atılan mesajlarda başlık konusunun dışına çıkılmamalıdır. Konunun Devamında Yine Konu Dışına Çıkılıyorsa Konunun Akibeti Doğrultusunda : Konunun Kilitleniş Nedeni Açıklanarak Kilitlenecek yada Silinecek!Forum ortamına kişisel problemler, anlaşmazlıklar taşınamaz. Konu dışı yazışmalarınızı forumun özel mesaj özelliğni kullanarak yapabilirsiniz. Tüm yazılar, yazan kişinin sorumluluğundadır ! Doğabilecek herhangi bir problemden www.motosiklet.net sorumlu tutulamaz!
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.