Bayan Sürücüler Top 10 Da 1 Numara...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evett...biz nasıl bermuda şortla motor sürüyorsak hanımefendide bu şekilde motur sürebilir...Bu bir gece elbisesi değilmi...yani askılı ötesi bir durum...hani obje olarak demiyorumda bu durumda kaza olsa o narin teni çok acımazmı sizce...:p

 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Yağmurda herkes saygıyla selamlar...

3 yaşındaki çocuğuna Eski Yunan mitolojisini anlatan bir baba evladına ne derece faydalıdır sence ...
Kızım filozofmu olacak yada arkeologmu... ..:queen:

Bunu yapan baba babanın hasıdır be ya :cat:

Ama senin filozof olduğun bir gerçek, şaka değil valla :rendeer:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
90
topik sahabı olarak cevap yazayım...bu bir fenomendir...

bayanlar herşeyi çok titiz yaparlar ama titizliğin tek tutunamadığı kurum kuruluş olgu kavram realite TRAFİK dir...:p

yani siz hanımefendilerin ilişkileri bitirirkenki o kendinizden emin tavırlarınız TRAFİK te sökmez...:p

Annelerimizin sehpa tv koltukların üzerinde illaki bir dantel koyma içgüdüsünü(dediğim olacak) uygulamaya çalıştıkları ama başaramadıkları tek sistem TRAFİK dir...:p

Alışveriş yaparken...makyaj yaparken giyinirken harcamaya acımadığınız o saatlere dakikalara inat vakit geçirmeyeceğiniz tek ortam TRAFİK dir...:p

Hiçbirşey olupda herşeymiş gibi davranamadığınız tek ortam TRAFİK...:p

Olmamanız için dua edilen sizlerden tek nefret edilen alan TRAFİK... :p

"World Perfect Mıss Drıver" seçilmek için herşeyini feda edebildiğiniz şey TRAFİK...:p


Kaza yapmayıp...yaptırmayı becerebildiğiniz için sizleri yürekten tebrik alkışlıyorum...:cat::queen:



10 yıllık bir araba kullanıcısıyım sizlerdenbiriyle ralli yapmaya hazırım belki önyargılarınız biraz genele hitab etmemeniz gerektiğini düşündürür size....



bizlerle yarış halinde olmayı bırakın lütfen...hızlı arac kullanan erkeklerin iç dünyası ile alakalı bir bilimsel tez hazırlandı okumalısın...hızlı arac kullanan insan psikiyatriye gitmelidir...bir sorunu mutlaka vardır...ama bir erkeğin yapabildiğini ben hayli hayli yaparım diye hız yapan için çözüm nedir sizlere sorarım...:p



sayın mete han bey yazdıklarınız halaa genele hitab ediyoo...benim yazımı isterseniz bir daha okuyun tam olarak algılayamamış olabilirsiniz.erkeklerle yarış halinde olmak gibi bir kaide kural yok bu yaradılışımıza da abes bir durum olur. bayanların titizliliği,makyajı,vs vs gibi kelimelerle trafiği anlatıyo olmanız alakasız..ralli yi örnek göstermemde ki amaç, siz sayın meta han bey ve sizin gibi genel düşünen saygıdeğer erkeklerimize bir nevi gerekirse bayanlar da ralli yapabilecek kadar profesyonel olabilirler mantığını aşılamak tı.ama siz konuyu tabiri caizse abartıp psikiyatriye kadar çıkmışsınız..çıkın bakalım canınız sağolsun..aslında bu sölerinize karşılık söyleyebilecek çok şeyler var fakat anlaşılan şu ki siz mantığınıza yerleştirdiğiniz bu düşüncede kalıp yapmışsınız değiştirmeye de kendinizden başkasI yardımcı olamicak...sanırım biz sizin gözünüzde her zaman temizlik,makyaj,örgü yapan ve başka hiçbirşeye yaramayan varlıklar olarak kalıcazz :salut:
memnun oldum arkadaşımmmm.....:cat:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
defalarca söyledim bu forumda ama her yeni gelen bayan üyeye tekrar tekrar anlatmak durumunda kalıyorum. en son imzama yazacam.
kadınların refleks yapıları erkekler gibi değil, erkekleri bu konuda daha iyi yapan hormanal ve kas yapısıyla ilgili farklılıklar. bu yüzden kadınlar iyi bir sürücü veya iyi bir futbolcu olamazlar, olanlar istisnadır kaideyi bozmaz.
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Mete guzelmiş
eline saglık
aramızdakı bayanlardan misilleme gelebilir :mrgreen:
gulelım eglenelim

defalarca söyledim bu forumda ama her yeni gelen bayan üyeye tekrar tekrar anlatmak durumunda kalıyorum. en son imzama yazacam.
kadınların refleks yapıları erkekler gibi değil, erkekleri bu konuda daha iyi yapan hormanal ve kas yapısıyla ilgili farklılıklar. bu yüzden kadınlar iyi bir sürücü veya iyi bir futbolcu olamazlar, olanlar istisnadır kaideyi bozmaz.

cahilliğimi mazur gör bu gercekten bilimsel olarak kanıtlanmışmı?
mesela afrikalıların bacak kas yapısı ceylanlarınki ile aynı ve o yüzden yüzemiyorlar ama koşuda bir numaralar bunu biliyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
84
valla hepsi komik bir o kadarda ilginçti ama en sondaki kask süperdii valla takan kadına helal olsun
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
abi kas manyak yaaaaaaaaa nasıl becerdin nu öyle takmaya walla 40 yıl bu kaskı başka nasıl takarım diye düşünsem aklıma gelmezdi
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bir mesajdan alıntı yapmayı bile becerememişsiniz...:p


10 yıllık bir araba kullanıcısıyım sizlerdenbiriyle ralli yapmaya hazırım belki önyargılarınız biraz genele hitab etmemeniz gerektiğini düşündürür size....


bizim konumuz genel değil...hepiniz bir biriniz hepsiniz...

bknz..HEPSİ grubu:queen:




sayın mete han bey yazdıklarınız halaa genele hitab ediyoo...benim yazımı isterseniz bir daha okuyun tam olarak algılayamamış olabilirsiniz.erkeklerle yarış halinde olmak gibi bir kaide kural yok bu yaradılışımıza da abes bir durum olur. bayanların titizliliği,makyajı,vs vs gibi kelimelerle trafiği anlatıyo olmanız alakasız..ralli yi örnek göstermemde ki amaç, siz sayın meta han bey ve sizin gibi genel düşünen saygıdeğer erkeklerimize bir nevi gerekirse bayanlar da ralli yapabilecek kadar profesyonel olabilirler mantığını aşılamak tı.ama siz konuyu tabiri caizse abartıp psikiyatriye kadar çıkmışsınız..çıkın bakalım canınız sağolsun..aslında bu sölerinize karşılık söyleyebilecek çok şeyler var fakat anlaşılan şu ki siz mantığınıza yerleştirdiğiniz bu düşüncede kalıp yapmışsınız değiştirmeye de kendinizden başkasI yardımcı olamicak...



Erkek hegemonyasının güçlü bir temsilcisi olarak sizi eleştirmekten onur duyarım...Maço olmamakla birlikte insani değerlere önem veren bu yönde kaygılar taşıyan biriyim...Sınıfsal ve ırksal nitelikleri reddederim...fakat olmak istediğiniz yere ulaşmak için savaşmamanız birilerinin bazı zaafları yüzünden merdivenleri çıkmadan vinclerle bazı noktalar çıkarılmanız ve/veya buna benzer milyonlarca sebebim var sizlerden nefret etmek için...:wiinkk:


sanırım biz sizin gözünüzde her zaman temizlik,makyaj,örgü yapan ve başka hiçbirşeye yaramayan varlıklar olarak kalıcazz :salut:
memnun oldum arkadaşımmmm.....:cat:


Bazı şeyler için savaşın...mesela benim akıl küpü mesajıma bile aynı kalibrasyonda bir cevap yazmamış olmanız beni üzdü...ben memnun olmadım bu cevaptan...saygılar...


25 realite...25 realite...25 realite...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gülümse adlı üyeden alıntıdır....

sayın mete han bey yazdıklarınız halaa genele hitab ediyoo...benim yazımı isterseniz bir daha okuyun tam olarak algılayamamış olabilirsiniz.erkeklerle yarış halinde olmak gibi bir kaide kural yok bu yaradılışımıza da abes bir durum olur. bayanların titizliliği,makyajı,vs vs gibi kelimelerle trafiği anlatıyo olmanız alakasız..ralli yi örnek göstermemde ki amaç, siz sayın meta han bey ve sizin gibi genel düşünen saygıdeğer erkeklerimize bir nevi gerekirse bayanlar da ralli yapabilecek kadar profesyonel olabilirler mantığını aşılamak tı.ama siz konuyu tabiri caizse abartıp psikiyatriye kadar çıkmışsınız..çıkın bakalım canınız sağolsun..aslında bu sölerinize karşılık söyleyebilecek çok şeyler var fakat anlaşılan şu ki siz mantığınıza yerleştirdiğiniz bu düşüncede kalıp yapmışsınız değiştirmeye de kendinizden başkasI yardımcı olamicak...sanırım biz sizin gözünüzde her zaman temizlik,makyaj,örgü yapan ve başka hiçbirşeye yaramayan varlıklar olarak kalıcazz


Biraz geri kafalıdır....Ne yaparsan yap değiştiremeyiz kafasındakilerini.... Kendisi tükenmekte olan bir cinsin son örneğidir....

Varlığını birilerine armağan eden adam bayanları da çekemez dolayısıyle....:queen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
eferin mete
bi ara samsuna gel de sağa delikanlı tiploması verelim :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
eferin mete
bi ara samsuna gel de sağa delikanlı tiploması verelim :queen:

dostum yanlış anlamada delikanlılık denen içi boş kavran bir baltaya sap olamamış Türk erkeğine ara gaz verebilmek adına uydurulmuş bir mantalitedir...ben sadece şu sözü bilirim...


Türk...Öğün...Çalış...Güven...:cat:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
dostum yanlış anlamada delikanlılık denen içi boş kavran bir baltaya sap olamamış Türk erkeğine ara gaz verebilmek adına uydurulmuş bir mantalitedir.
aynen öyle işte. suni bir durumdur. tıpkı kadınların şartları zorlayıp iyi şoför görünmeye çalışmaları gibi birşeydir.
hayırdır, ciddi takılıyoruz bu akşam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst