Batman Motosiklet Kıyafeti

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Batman ‘in Dark Night (Kara Şövalye) filminde giydiği Batsuit kostümü, 4 parça motosiklet ekipmanı olarak satışa sunuluyor. Lisanslı olan bu takımı sunan ise Universal Designs firması.

Ceket, pantolon, bot ve eldivenden oluşan bu takım Batsuit ‘in replikası. Cordura, deri ve kevlar materyalleri ile yapılan kıyafet bu hafta ABD ‘nde yapılan San Diego Comic-Con toplantısında tanıtıldı. 4 parçadan oluşan takım pelerin ve kask içermiyor.

Daha detaylı bilgi için UD Replicas sitesine bakabilirsiniz.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • tdkpromot.jpg
    tdkpromot.jpg
    8.6 KB · Görüntüleme: 14,501
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
vov çok güzel adele oymalarına bakın :) ben bunu giyer piyasaya çıkarım be. hobaa :queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bu şey nasıl giyilir bilmem. şahsen utanırım.. keşke daha sade bir replika takım yapılsaydı.
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
aslında eldivenlerde ki o çıkıntılı kanat gibi şeyler olmasa evet güzel bencede.bunun örümcek adamlısı yok mu ya?
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
bu satışa çıktığında etrafta çakma "batman"ler türer artık :mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
İddialı bir ürün, Türkiye'de pek kimsenin alacağını sanmıyorum; makara konusu yaparlar adamı:mrgreen:

- Leyn Batman! Bi uç bakiim len yarasa bozuntusu:queen::p
 
Katılım
11 Tem 2009
Mesajlar
46
kolun yanındaki çıkıntılarla ışıklarda minibus yanında bekliyosun içerdekiler bakıyo falan tam komedi
ama o kıyafetin abartısızı olsa çok süper durabilir yeni bi akım bile doğabilir
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
32
bence harika suzuki intruder ile süper gider tabi geceleri gündüz giymemek lazım.
 
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
26
:silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::pr::pr::pr::pr::pr::pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst