- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1-----)Motorsiklet zaten ölü bataryayla geldi. Adam süreki şarj ediyorum diyor, sipariş verdim gelmesini bekliyorum. Yasuo marka, iyi dediler internette.
Her neyse arkadaşlar, bugün motorsikleti vurdurarak çalıştırdım, sonra park ettim. Hava 3 derece falandı, jikleyi açtım, tekmeliyorum çalışmıyor. Batarya ölü olsa bile tek tekmede çalışırdı. Baya denedim olmadı. Sonra yokuş buldum, çıkardım, vurdurmaya başladım, ikinci viteste, çalışıyor fakat gaz verince stop ediyor. Aşırı yorgundum tekrar yokuşu çıkarmaya üşendim, bıraktım öyle. Arkadaşa sordum, çok fazla kurcaladıysan motor benzinle dolmuştur, kontrol et bakalım falan dedi de nasıl kontrol edeceğimi bilmiyorum.
Acaba kick-start ı yanlış mı yapıyorum. Kickback diye bir şey duydum, açıkçası sağ ayak bileğini 12 yerinden kırıp 7 ay alçıda demirlerle yatmış birisi olarak tırsarak tekmeliyorum. Sanırım yeteri kadar güç vermiyorum. Fakat bir haftadır ölü batarya da olsa, sağlam bir tekmeyle çalıştırıyordum motoru, bugün nedense kick-starter'da kurtarmadı.
Vurdurmayı da yanlış yapıyorum sanırım. Yokuşa çıkıyorum, vites ikideyken salıyorum kendimi, sonra debriyajı bıraktığımda motor çalışıyor, ekran falan yanıyor pistonların sesi normal, fakat gaz verince stop ediyor. Hızım da ikinci vites için ideal, anlamadım neden böyle oldu.
Bir el atarsanız sevinirim.
2--------)Ayrıca farları kapatma opsiyonu yok makinada. Anahtarı çevirince far yanıyor kendiliğinden. Basit bir mantıkla kabloya anahtar taksam, aç kapa şeklinde çalışır mı?
Hazır konusu açılmışken son bir soru,
3-------) Sıvı soğutma deposundaki likit çok az duruyor. Fakat gidonun ordaki kapağı açtığımda full. Sizce böyle olması normal mi? Çünkü o depoya nerden sıvı soğutma şeysi koyacağımı çözemedim bir türlü. Arabalarda iki kapak oluyor, ben bir adet bulabildim o da full.
Her neyse arkadaşlar, bugün motorsikleti vurdurarak çalıştırdım, sonra park ettim. Hava 3 derece falandı, jikleyi açtım, tekmeliyorum çalışmıyor. Batarya ölü olsa bile tek tekmede çalışırdı. Baya denedim olmadı. Sonra yokuş buldum, çıkardım, vurdurmaya başladım, ikinci viteste, çalışıyor fakat gaz verince stop ediyor. Aşırı yorgundum tekrar yokuşu çıkarmaya üşendim, bıraktım öyle. Arkadaşa sordum, çok fazla kurcaladıysan motor benzinle dolmuştur, kontrol et bakalım falan dedi de nasıl kontrol edeceğimi bilmiyorum.
Acaba kick-start ı yanlış mı yapıyorum. Kickback diye bir şey duydum, açıkçası sağ ayak bileğini 12 yerinden kırıp 7 ay alçıda demirlerle yatmış birisi olarak tırsarak tekmeliyorum. Sanırım yeteri kadar güç vermiyorum. Fakat bir haftadır ölü batarya da olsa, sağlam bir tekmeyle çalıştırıyordum motoru, bugün nedense kick-starter'da kurtarmadı.
Vurdurmayı da yanlış yapıyorum sanırım. Yokuşa çıkıyorum, vites ikideyken salıyorum kendimi, sonra debriyajı bıraktığımda motor çalışıyor, ekran falan yanıyor pistonların sesi normal, fakat gaz verince stop ediyor. Hızım da ikinci vites için ideal, anlamadım neden böyle oldu.
Bir el atarsanız sevinirim.
2--------)Ayrıca farları kapatma opsiyonu yok makinada. Anahtarı çevirince far yanıyor kendiliğinden. Basit bir mantıkla kabloya anahtar taksam, aç kapa şeklinde çalışır mı?
Hazır konusu açılmışken son bir soru,
3-------) Sıvı soğutma deposundaki likit çok az duruyor. Fakat gidonun ordaki kapağı açtığımda full. Sizce böyle olması normal mi? Çünkü o depoya nerden sıvı soğutma şeysi koyacağımı çözemedim bir türlü. Arabalarda iki kapak oluyor, ben bir adet bulabildim o da full.
Son düzenleme: