Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar ben ilk motor olarak görünüş ve yenilik açısından ve fiyat uygunlugu açısından RKS RN180 düşünüyorumda sizce asglamlıgı yakıtsal ve başlangıç olarak kullanışlımıdır ?
Bi tanıdığımda vardı gayet mennun 180 cc olmasına bakma ama 110 120 geçmez başlangıç için ideal bence bide sanırım enjeksiyonlu deil karbüratörlü olması lazım