Başlangıç Motosikleti Cbr 250 vs Pulsar 200 RS

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar, motosiklette ve forumda yeniyim. Arkadaşımın Yamaha YBR125 motoru ile motor kullanmayı öğrendim, her şey tam değil tabii ama kontra tekniğini falan biliyorum temel şeyleri biliyorum ve motora yeteneğim var çocukluğumda bisikletten inmediğim için. :mrgreen:
Başlangıç için yaklaşık 11-12 bin lira bütçem var ve kalitesiz ekipman almak istemiyorum. Sevdiğim motor tipi supersport, naked motorların gidonu hoşuma gitmiyor supersport motorları kullanmak daha keyifli bence. Aklımda Pulsar 200RS veya ikinci el Honda CBR 250R var ama bir türlü karar veremedim bir yandan arkadaşım Megelli 250R öneriyor, gerçekten çok yakışıklı bir motor ama riske girmek istemiyorum ilk motorum olacağı için tamiri, parça değişimi vs. kolay bir şey olursa daha iyi öğrenirim diye düşünüyorum.
Başka supersport tavsiyeleriniz var mı veya bu motorlardan hangisini önerirsiniz arkadaşlar?
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
13
İkinci el CBR250 almak mantıklı mı peki? 2011-12 modellleri.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
11 12 bin liraya 2014 kasa cift farli cbr 250 alinir güzel güzel binilir, bajajin turkiye distribütörü değişene kadar pulsar bir an önce unutulur.
cbr da grenaj boyası varsa da kafaya takma al bin fiyat uygunsa. depo veya şaside boya varsa, far değişmişse kaç.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
Hem CBR ı hem de Pulsar ı test etme imkanım oldu kısa süreli.
CBR Pulsar dan bariz bir şekilde daha atik.
Pulsar ın ön freni fren ise CBR a fren koymayı unutmuşlar diyebilirim :)

Ha bir de son yaşanan Pulsar olayı benim gözümde Bajaj ı bitirmiştir. Ben almam, alana da mani olmam.
Tekerin düz bassın.
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
426
YBR al kardeşim, bir müddet sürüşünü geliştir , trafiği takip etmeyi öğren vs . Ondan sonra ne istediğine zaten karar verirsin.
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
13
Hocam YBR tip olarak hiç hoşuma gitmiyor gerek selesi gerek gidonu hani sevmediğim bir motora binmek istemiyorum 125'lik supersportlarında fiyatı 250'lik motorlara çok yakın olduğu için ilk tercihim 250cc bir motor almak.
 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
571
Madem ekipmanda alacaksın 125 yeni kasa cbr al ekipman alacak paranda kalır cebine veya pulsar 150ns ler çıktı 17 beygir oda olur uygun fiyatlı.
 
Katılım
14 Ocak 2016
Mesajlar
35
Ucuz yollu mondial alıp öğrenebilirsiniz.Maddi durumunuz varsa ilerde alırsınız bi 250lik.Mondialin satışı çok kolay,bir aya kalmaz satılır o konuda endişeniz olmasın.
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
13
125'lik motora 9600 lira vermek istemiyorum hocam, alcaksam da ucuz alırım ama 250'lik motorla başlamak gerçekten o kadar sakıncalı mı? Temel şeyleri biliyorum 1000 kilometreden fazla yaptım YBR 125 ile.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
125'lik motora 9600 lira vermek istemiyorum hocam, alcaksam da ucuz alırım ama 250'lik motorla başlamak gerçekten o kadar sakıncalı mı? Temel şeyleri biliyorum 1000 kilometreden fazla yaptım YBR 125 ile.

kesinlikle sakıncalı değil aksine hayat kurtarır riske sokmaz insanı çoğu zaman. 125 cc ile başladım pişmanım. arkadan araba sıkıştırınca yanlarımdaki şeritler doluysa imana gelip dua ediyorum :p uzun yol desen gidilir ama zor. 250 cc ile tehlikeden kaçabilirsin ama 125 cc ile kaçamazsın. arkadan senden hızlı giden kamyonlara otobuslere karsi savunmasız kalirsin. elinin altinda biraz fazla guc olmasi her zaman iyidir. 125cc seni cok tehlikeye sokmaz ama riskli durumlardan kurtulmak icin gerekli olan fazladan gucu de sana saglayamaz.
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
13
Peki bu fiyat aralığında alınabilecek en iyi 250cc motor CBR 250R mı? Yakın zamanda almak istiyorum da kararsız kalmamın sebebi başka bir motor görüp pişman olmak istemiyorum.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Peki bu fiyat aralığında alınabilecek en iyi 250cc motor CBR 250R mı? Yakın zamanda almak istiyorum da kararsız kalmamın sebebi başka bir motor görüp pişman olmak istemiyorum.

ikinci elde evet cbr 250. ama japon ve grenaj takintiniz yoksa sym wolf250 sıfır 11.250 tl ye bi tane var sahibinden.com da 2014 model. ben olsam onu alırdım. çogu kullanicisi da memnun. ikinci ellerini kovaliyorum su aralar. bi de alakasiz olacak ama suzuki bandit 600 var eski model. aklinizda bulunsun.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst