- Katılım
- 22 Ağu 2013
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar . Derbi GPR 125 fiyatı düşük olduğu için başlangıç olarak almak istiyorum fakat yakıt tüketiminin aşırı fazlalığı söyleniyor. kullanıcısı varsa 100km de ne kadar yaktığı hakkında bilgi verirse sevinirim. . Benzin tüketimi kafamı karıştırdığı için Honda Cbr 125 Almayı düşünüyorum. Fakat fiyatı fazla olmasıda kafamı karıştırıyor ( honda alırsam 0 alıcam) Yorumlarınızı bekliyorum yardımcı olursanız sevinirim.