Başlangıç motoru R25 yerine RKS Titanic 150 düşünüyorum sizce?

Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
217
Öncelikle herkeze iyi günler.
Arkadaşlar yakın zamanda aldığım karara göre başlangıç olarak motorumu RKS TİTANİC 150 almak istiyorum. Yamaha R25 çok hayal ettim hala da ediyorum yanlız. Ben hiç motor tecrübem olmadan R25'e bindiğimde biraz illaki sıkıntılarla karşılacaşacağımı düşünüyorum. Ve acemiliğimi atmak için RKS alacağım. Sizce bu doğru bir karar olurmu.

Yada RKS 150 Titanic yerine başlangıç motoru önerileriniz ne olabilir. (RKS seçmemin amacı göze hoş bir tasarımı var)

Şimdiden çok teşekkür ederim
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
474
rks 150 baslangic icin cok iyi ve saglam bir motordur. parcasi her yerde bulunur. aktif olarak kullanıyorum. benim baslangic motorum degildir yalnız. sehir ici yakıt tüketimi az oldugu ıcın işe git gel kullanıyorum.. ben cok memnunum.. tavsiye ederim. r25 adamı basmaya itiyor. ve baslangic icin sıkıntılı bir motorsiklettir. insan ne kadar ben dikkatli sakin sürerim desede motorsiklet sizi gaz vermeye dahada hızlı gitmeniz icin israrci oluyor.

boıyunuz 1.80 ve üzeri ise mt-125 tavsiye ederim. tabi bütcenizde uygunsa. diğer sekilde rks 150 tvs apache bajaj boxer bunlar bütceye uygun ve saglam motorsikletlerdir.
 
Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
217
rks 150 baslangic icin cok iyi ve saglam bir motordur. parcasi her yerde bulunur. aktif olarak kullanıyorum. benim baslangic motorum degildir yalnız. sehir ici yakıt tüketimi az oldugu ıcın işe git gel kullanıyorum.. ben cok memnunum.. tavsiye ederim. r25 adamı basmaya itiyor. ve baslangic icin sıkıntılı bir motorsiklettir. insan ne kadar ben dikkatli sakin sürerim desede motorsiklet sizi gaz vermeye dahada hızlı gitmeniz icin israrci oluyor.

boıyunuz 1.80 ve üzeri ise mt-125 tavsiye ederim. tabi bütcenizde uygunsa. diğer sekilde rks 150 tvs apache bajaj boxer bunlar bütceye uygun ve saglam motorsikletlerdir.

Teşekkür ederim yanlız MT-125 yani daha cok 125 lik bir motora çok para vermek istemiyorum acemilik sonuçta bir şekilde atılması gerekiyor :cat:
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Motora yeni başlayan herkeze tavsiye ediyorum Rks'yi 2013 dijital göstergelisi vardı bende verdiğiniz parayı sonuna kadar hakediyor, son kasaların durumu nedir bilmiyorum ama tereddütsüz alabilirsin
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
467
r25 piyasadaki 250 cc lerin en agresiflerinden biri, 125-150 cc daha iyi bir tercih olur, hem ilk etapta karenajsız bir motor olması da avantaj
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
egitim alip r25 de olabilir sifir alirsaniz zaten rodajda olcagindan yuksek devirlere cikamazsiniz egitimi pratige dokersiniz . tabi benimde motorum yok sadece okudugum bilgi ve yorumlara dayanarak yazdim :)
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
28
R25 al piyasasi cok hizli ve makinayi uzun sure kullanirsin ihtiyaclarini karsilar yakit biraz fazla cok deil ama.
Yanliz kullanimi yorucu onuda soyleyeyim.
Al bin zarar etmeden satacagin motorlarin basinda gelir.
Tabi sunu unutma egitim SART.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst