Başlangıç İçin İdeal ???

Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
4
Arkadaşlar Motor tutkusu araba sevdasını Bastırdı bu yüzden defalarca kavga ettim ailemle 2008 model fiat Doblo war onu kullan canın cebinde dolasma az da olsa aklımız sende kalmaz diolar ama motor sevdası bambaska kendime ait bi motor istiyorum rüzgarı hissetmek özgürüm demek için bi başlangıç motoru almayı düşünüyorum kendim bütçem 1250 max 1400 türk lirası scooter tarzı bişi istemiorum arkadaşlar chopper cruiser tarzı keyfe düşkünüm tıngır mıngır yavas yavas gitmek icin görüşlerinizi burdan almak istiorum yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
o paraya bi crusier alamazsın chopper zaten alamazsın?

crusier belki biraz daha sıkarsan 2000TL ye belki alırsın ama oda astarı yüzünden pahalıya gelir bence biraz daha biriktir mesala 3000-3500 daha kaliteli bi crusier al...
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
106
O paraya temiz bir Mondial 125KT ya da Çinli başka bir muadilini bulabilirsin. Benim de önceki bir motorum olan KT aslında kullanımı keyifli bir makine. Ama uzun süre sinirlerin bozulmadan kullanmak istiyorsan ufak motor sorunlarını kendin çözebilecek beceriye ya da motorunla kendisininmiş gibi ilgilenecek tamirci bir arkadaşının olmasına ihtiyaç duyabilirsin.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
hem motor hemde yavaş gitmek diyosun :mrgreen: asla daha azıyla yetinmiceğinden eminim :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst