Baslangic icin bu sekil olur mu ?

Katılım
5 Şub 2016
Mesajlar
8
Merhaba arkadaslar yaza dogru kismetse ehliyeti alip bi motor almak istiyorum ama tabiki durumlar kisitli :farao: yani gonul isterki ktm 200rc aliyim o ilerde insallah. Neyse ben keeyway blacksteri arastrdm biraz fiyatida iyi gozumede hos geldi yani bu motordan yukseltmek istesem supersportta sıkıntı yasar miyim ? Yani cruiserda edindigim o tecrubeleri super sporttada isime yarar degil mi ? Tesekkur ederim iyi geceler dilerim.
 
Katılım
5 Şub 2016
Mesajlar
8
Dostum her yeni üyeyi azarlamasan iyi birisin aslında , bu kadar şikayetçiysen yeni üye olanları bir başlık altında toplayıp biraz bilgilendir ve konuyu hep güncel tut o zaman böyle yapmazlar ,

Valla azarlayip azarlamasi pek umrumda degil burasi forum ve nerde ne konusu acilir , merak ettiklerimi sormam lazim eger zaten cok sorunsa bi admin vb ikaz eder onun dışında bi tip insanlari pekde umursamam.
 
Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
282
Geldi tipini sevdiğim karikatürü lütfen teşekkürler.

Sendede hafiften bir karikatür havası var ama :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------

Merhaba arkadaslar yaza dogru kismetse ehliyeti alip bi motor almak istiyorum ama tabiki durumlar kisitli :farao: yani gonul isterki ktm 200rc aliyim o ilerde insallah. Neyse ben keeyway blacksteri arastrdm biraz fiyatida iyi gozumede hos geldi yani bu motordan yukseltmek istesem supersportta sıkıntı yasar miyim ? Yani cruiserda edindigim o tecrubeleri super sporttada isime yarar degil mi ? Tesekkur ederim iyi geceler dilerim.

Pek bilgim yok ama cruiser ile devam edeceksen cruiser ss ile devam edeceksen ona göre bir motor almanı tavsiye ederim. Yeni başlayacaksan ikinci el alıp dönmeyi falanı öğren düşüp yuvarlanacaksın çünkü öğrenene kadar çoğu kişi başlangıçta böyleydi sanırım. Ama diğer konu için kesin birşey diyemeyecem diğer arkadaşlar benden daha bilgili yardımcı olurlar sana :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Merhaba arkadaslar yaza dogru kismetse ehliyeti alip bi motor almak istiyorum ama tabiki durumlar kisitli :farao: yani gonul isterki ktm 200rc aliyim o ilerde insallah. Neyse ben keeyway blacksteri arastrdm biraz fiyatida iyi gozumede hos geldi yani bu motordan yukseltmek istesem supersportta sıkıntı yasar miyim ? Yani cruiserda edindigim o tecrubeleri super sporttada isime yarar degil mi ? Tesekkur ederim iyi geceler dilerim.

criserda edindiğin tecrubelerin tamamını supersportta kullanamazsın. örneğin cruiserda ayak pegine ayağının istediğin yeriyle basabilirsin, depoyu dizlerle tutmana gerek yoktur. oturuş pozusyonu tamamen farklıdır...

ancak zamanla supersportada alışırsın o kadar büyük problem olmaz, ama bazı alışkanlıklarını değiştirmen gerekicektir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alakasız motorlara alakasız teknikler lazım. birinde ön maşa uzun yere yakın diğeri tam tersi.ama motosiklet tecrüben varsa kısa zamanda çözersin. sorun yok. önemli olan motosiklet sevgisi ve felsefesi. gerisi yalan..
 
Katılım
5 Şub 2016
Mesajlar
8

criserda edindiğin tecrubelerin tamamını supersportta kullanamazsın. örneğin cruiserda ayak pegine ayağının istediğin yeriyle basabilirsin, depoyu dizlerle tutmana gerek yoktur. oturuş pozusyonu tamamen farklıdır...

ancak zamanla supersportada alışırsın o kadar büyük problem olmaz, ama bazı alışkanlıklarını değiştirmen gerekicektir.
Anladım Teşekkürler.

alakasız motorlara alakasız teknikler lazım. birinde ön maşa uzun yere yakın diğeri tam tersi.ama motosiklet tecrüben varsa kısa zamanda çözersin. sorun yok. önemli olan motosiklet sevgisi ve felsefesi. gerisi yalan..
Anladım Teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst