Başını Yapsam K.çı Tutmuyor

Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
17
Bu Çinli sayesinde Çok yakında motor ustası olup bi dükkan açarım,Başlık için afedersiniz ama inanın bu motoru yaksam kar'ım olur.Arkadaslar biri bana motor sürmenin verdiği zevki anlatabilir mi? Ben artık unuttum.Motorum 2 sene olmasını rağmen okadar temiz ki,Görenler takdir ediyorlar.Senin motoruna hiç bişe olmaz diyolar ama iç dünyamızda motor ile benım yaşadıklarımızı bilseler...

Öncelike sormak istediğim; Az önce yağ koyulan kısmında hafif bi yağ sızıntısı gördüm,hemen kapağı çevirerek açtım ve biranda yağ taşmaya başladı.Sanki içi hava yapmışta basınça dışarı attı kendini,Bunun sebebi nedir,önemli bi mevzu mudur?

2. olarakta bu kayışın olduğu yerden garip garip sesler geliyor,İlk başta çatur çatur sanki birşeyler kırıldı,Sonrasında cam şişesi gibi sesler cıkmaya basladı.Anlamıyorum hiçbişe.İçini açıp bakmak mı lazım? Bu arada markası Kanuni Rokko 150

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
Yağ fışkırması, motor çalışırken yada sıcakken olur.
Varyötürn ses yapması da, temizlenmemesi den yada bakımlarının yapılmamasından kaynaklanan bir sorundur.
Belkide Debriyaj bozulmuştur.
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
259
Motosikleti
PİAGGİO BEVERLY 500
merhaba...sorununuzu çok iyi anlıyorum...ama siz yanlış bi seçim yaptnız zannedersem..karamsar olma ama bi kere bu kanser çinlilere bulaştımı çıkmıyor...en iyisi yeni bi motosiklet alman...bütçene göre tabiiki ama kalite li bi italyan ve ya japon almanı şiddetle tavsiye ederim..
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
17
Motor yaklaşık 3 saattir çalışmıyordu ve o haldeyken açtım yağ kapağını.

Aslında bu motoru en son 1 ay once satıyordum,Kendime güzel bir honda pcx alcaktım ama malesef bu çinlileri yarı fiyatına bile satamıyosunuz.evdeki hesap çarşıya uymayınca 1 sene ertelmek durumunda kaldım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst