- Katılım
- 6 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,000
- Konu Yazar
- #1
Böyle bir başlık açacağım aklıma gelmezdi ve en isteksiz şekilde açtığım başlık bu.Fatih Gökmen arkadaşamız dün öğle saatlerinde çalıştığı asansör firması talihsiz bir kaza geçirerek vefat etmiştir.Başımız sağolsun...
Cenazesi yarın Yenibağlar'daki evinden kaldırılıcaktır.Cenaze namazı öğle namazını takiben Yenibağlar Mahallesi Hacı Seyit Cami'de kılınacaktır.
Cenazesi yarın Yenibağlar'daki evinden kaldırılıcaktır.Cenaze namazı öğle namazını takiben Yenibağlar Mahallesi Hacı Seyit Cami'de kılınacaktır.
Eskişehir'li Fatih Gökmen (Kel FAtih) arkadaşımız Vefat etmiştir.Asansör firmasında talihsiz bir kaza geçirerek yaşama gözlerini kapamıştır.Yarışlara iştirak eden bir arkadaşımızdı Esbike Takımının ve Eskişehir Bisiklet Camiasının maskotuydu.Herhalde onu sevmeyen yoktur diye tahmin ediyorum.Başımız Sağolsun.