bana koymaz

Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
vallahi iş yerinde olduğum için sesli olarak izleyemedim ama kim bilir sesli olarak izlesem ne kadar çok güleceğim sessiz haline bu kadar güldüysem eğer :D
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
ooo bu şarkıyı çook uzun zamandır dinliyorum sıkılmadan.
Hatta motorda da çok keyifli oluyor ::xrock::
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
ne biçim şarkı bu böyle :) "şöyle okkalı bir tokat atacak kimse yokmuymuş piyasada?" dedirtiyor klibi izlerken.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst