Balondan Motosiklet

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
moto_ballon.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla bu güzeldir..Konforludur da...Ama çok zıplar be özgür.....:p

Bide patladımı yandın..Tamiride yok...Anlatamassın kimseye derdini.....

Arkadaşlar aranızda olamayacağım motorum patladı....:salut: mı diycez....:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anaaa :queen: çok güselmiş buuu :queen:

üstelik sarı kırmızı tam benlikkk :queen: :p :mrgreen:

Benim olsunnn :p mostwanted_57 paylaşım için teşekkürler :)

Bunu yapanada helal olsun bee :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kim yapmış bunu ya, hangi akıllı.. Pufffff puffff şişir şişir bitmez :mrgreen: :queen:

Sağol most :cat:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
25
valla kim yapmışsa NEFESİNE SAĞLIK..cok hoş bir makina ŞİŞİRİP KOYMUŞ ORTAYA :p tebrikler
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
süper olmuş... silindirler süper görünüyor.. hele şu küçücük sisi bar'a bakın... :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:p Bence şişirme arkadaşım bu....Böyle motor olumu ya....:p :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst