alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 16 Mar 2007 #2 Valla bu güzeldir..Konforludur da...Ama çok zıplar be özgür..... Bide patladımı yandın..Tamiride yok...Anlatamassın kimseye derdini..... Arkadaşlar aranızda olamayacağım motorum patladı....:salut: mı diycez....:queen:
Valla bu güzeldir..Konforludur da...Ama çok zıplar be özgür..... Bide patladımı yandın..Tamiride yok...Anlatamassın kimseye derdini..... Arkadaşlar aranızda olamayacağım motorum patladı....:salut: mı diycez....:queen:
mostwanted_57 Katılım 3 Ocak 2006 Mesajlar 4,679 16 Mar 2007 Konu Yazar #3 motorum patladı....:salut: Genişletmek için tıkla ... zuhahahahamuhahahapuhahaha :queen: :queen: koptum valla :queen:
motorum patladı....:salut: Genişletmek için tıkla ... zuhahahahamuhahahapuhahaha :queen: :queen: koptum valla :queen:
by_MaViM Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 4 Ara 2006 Mesajlar 314 16 Mar 2007 #4 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Anaaa :queen: çok güselmiş buuu :queen: üstelik sarı kırmızı tam benlikkk :queen: :mrgreen: Benim olsunnn mostwanted_57 paylaşım için teşekkürler Bunu yapanada helal olsun bee :cat: Son düzenleme: 16 Mar 2007
Anaaa :queen: çok güselmiş buuu :queen: üstelik sarı kırmızı tam benlikkk :queen: :mrgreen: Benim olsunnn mostwanted_57 paylaşım için teşekkürler Bunu yapanada helal olsun bee :cat:
By Mükemmel Katılım 7 Ara 2006 Mesajlar 1,842 17 Mar 2007 #6 Dikkat ettimde bi ayaklığı balondan yapamamış arkadaş
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 17 Mar 2007 #8 Kim yapmış bunu ya, hangi akıllı.. Pufffff puffff şişir şişir bitmez :mrgreen: :queen: Sağol most :cat:
Kim yapmış bunu ya, hangi akıllı.. Pufffff puffff şişir şişir bitmez :mrgreen: :queen: Sağol most :cat:
buffer_özden Katılım 14 Mar 2007 Mesajlar 25 17 Mar 2007 #9 valla kim yapmışsa NEFESİNE SAĞLIK..cok hoş bir makina ŞİŞİRİP KOYMUŞ ORTAYA tebrikler
msoysarac Katılım 22 Eki 2006 Mesajlar 697 17 Mar 2007 #10 süper olmuş... silindirler süper görünüyor.. hele şu küçücük sisi bar'a bakın... :cat:
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 17 Mar 2007 #11 Bence şişirme arkadaşım bu....Böyle motor olumu ya.... :queen:
Barış Şuşut Süper Moderatör (BBRR) Katılım 12 Haz 2005 Mesajlar 8,442 17 Mar 2007 #13 hah dedim olcay projeyi hayata soktu ..ama değilmiş..:cherry:
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 17 Mar 2007 #14 BBRR' Alıntı: hah dedim olcay projeyi hayata soktu ..ama değilmiş..:cherry: Genişletmek için tıkla ... hahaahahaha :queen: :queen: olcay balonla mı oynuyo :queen: sanmıyorum :queen:
BBRR' Alıntı: hah dedim olcay projeyi hayata soktu ..ama değilmiş..:cherry: Genişletmek için tıkla ... hahaahahaha :queen: :queen: olcay balonla mı oynuyo :queen: sanmıyorum :queen:
ahmetnr Katılım 3 Ocak 2006 Mesajlar 1,164 17 Mar 2007 #15 buffer_özden' Alıntı: valla kim yapmışsa NEFESİNE SAĞLIK..cok hoş bir makina ŞİŞİRİP KOYMUŞ ORTAYA tebrikler Genişletmek için tıkla ... muhakkak senin gibi bir arkadaş olsa gerek :queen:
buffer_özden' Alıntı: valla kim yapmışsa NEFESİNE SAĞLIK..cok hoş bir makina ŞİŞİRİP KOYMUŞ ORTAYA tebrikler Genişletmek için tıkla ... muhakkak senin gibi bir arkadaş olsa gerek :queen: