T ttec Katılım 26 Tem 2015 Mesajlar 3 26 Tem 2015 Konu Yazar #1 Merhaba herkese ; 42 yaşında bir motor sevdalısı olarak Balıkesir den hepinize merhaba diyorum.
almpoz Katılım 3 Eyl 2014 Mesajlar 571 26 Tem 2015 #2 Foruma hoşgeldiniz balikesir in neresindensiniz?
Drejge Katılım 31 Eki 2014 Mesajlar 27 26 Tem 2015 #3 Hoşgeldin hemşerim, bende balıkesir merkezdeyim yaş 23.
pompei Katılım 20 Ocak 2011 Mesajlar 452 26 Tem 2015 #4 Dayi hosgeldin agustos basinda festival var balikesirde motor sevdalisi olarak bekleriz.
almpoz Katılım 3 Eyl 2014 Mesajlar 571 28 Tem 2015 #6 Pompei tam bir ismini alsam bizim gruptan misin yoksa ?
fortunesv Katılım 16 Mar 2011 Mesajlar 78 29 Tem 2015 #7 Ben de balıkesir gönendenim hocam. Festivale gelmeyi düşünüyorum. Umarım görüşme imkanımız olur.