Bakış Açısı

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Arjantinli ünlü golfçu Robert Vincenzo yine bir ödül kazanmış, ödülünü alıp kameralara poz vermiş. Ardından kulübüne uğramış, eşyalarını toplayıp otoparktaki arabasının yanına doğru yürümüş. O sırada yanına bir kadın yaklaşmış. Vincenzo'yu kutladıktan sonra ona küçük bir bebeğinin olduğunu, bebeğin çok hastalandığını ve hastane masraflarını karşılayamadığını onun her gün biraz daha ölüme yaklaştığını anlatmış, bir çırpıda.

Kadının anlattıkları Vincenzo'yu çok etkilemiş. Hemen çek defterini çıkarmış ve turnuvadan kazandığı paranın bir bölümünü yazıp imzalamış. Çeki kadına uzatmış. O sırada kadına "umarım bebeğinin iyi günleri için harcarsın“ demiş

Ertesi hafta Vincenzo kulüpte öğle yemeğini yerken Golf derneği'nin bir üyesi yanına yaklaşmış ve "Otoparktaki çocuklar, geçen hafta siz turnuvayı kazandığınız gün bir kadının yanınıza yaklaştığını ve sizinle konuştuğunu söylediler" demiş.


"Evet" demiş Vincenzo, "bunun nesi garip?".
"Garip değil tabi ki" demiş adam," ama size bir haberim var o kadın bir sahtekarmış. Sizin gibi zengin kişilere yaklaşıp hasta bir bebeği olduğunu söyleyip para koparırmış. Korkarım sizden de koparmış."

Vincenzo şaşkınlıkla " yani ölümü beklenen bir bebek yok mu?“ demiş.
"Yok" demiş adam.
"İşte bu hafta duyduğum en iyi haber" demiş Vincenzo.

İşte buna bakış açısı farkı diyoruz. Kimi parasını kaybettiğine üzülür ama kimi de Vincenzo gibi ölümü bekleyen bir bebek olmamasına sevinir.
_________________
www.girme.com dan alıntıdır.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Vaybe, helal olsun...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Tabi bu biraz da maddi durumla alakalı. Sabancı ya da Koç 10 milyar birine verdiği zaman boşa gitmesine üzülmeyebilir ancak şahsen ben 20 milyar kazanmış olsam 10 milyarını bi dolandırıcıya versem gerçekten üzülürdüm. O yüzden olayları koşullarında değerlendirmek gerekir.
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Prometheus' Alıntı:
Tabi bu biraz da maddi durumla alakalı. Sabancı ya da Koç 10 milyar birine verdiği zaman boşa gitmesine üzülmeyebilir ancak şahsen ben 20 milyar kazanmış olsam 10 milyarını bi dolandırıcıya versem gerçekten üzülürdüm. O yüzden olayları koşullarında değerlendirmek gerekir.

Ama senin bağışın da öyle bir durumda 10 milyar olmaz ki...
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
.............................................
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
152
ben olsam vermezdim para falan
-madem böle bi durum var sen neden golf maçı izliyon,ruhsuz kadın
derdim.
ayrıca otoparkta olduğuna göre arabası da varmış diye düşünür,yalancı olduğunu anlar küfürü basardım...
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
cebimde 20 ytl vardı ustanın ordan eve geliyordum yolda saralının biri düştü, gittim yardım ettim kurusoğan buldurdum komşulardan kestirip koklattım adam ayıktı, kendine geldi konuşmaya başladı abi param yok, ilaç alamıyorum açım vs.vs.10 ytl yi verdim abi diğerinide versene dedi niye dedim benim alacağım ilaç 60 ytl bu yetmez dedi.Bende bu ilaç parası değil dedim karnını doyur dedim onun için verdim dedim.Peki ilacımı kim alacak dedi bilmiyorum dedim yolladım.Belki hakikaten aç belkide iyi rol yapıyordu ama sonuçta cebimdeki paranın yarısı gönlümden kopmuştu
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
MoToR' Alıntı:
cebimde 20 ytl vardı ustanın ordan eve geliyordum yolda saralının biri düştü, gittim yardım ettim kurusoğan buldurdum komşulardan kestirip koklattım adam ayıktı, kendine geldi konuşmaya başladı abi param yok, ilaç alamıyorum açım vs.vs.10 ytl yi verdim abi diğerinide versene dedi niye dedim benim alacağım ilaç 60 ytl bu yetmez dedi.Bende bu ilaç parası değil dedim karnını doyur dedim onun için verdim dedim.Peki ilacımı kim alacak dedi bilmiyorum dedim yolladım.Belki hakikaten aç belkide iyi rol yapıyordu ama sonuçta cebimdeki paranın yarısı gönlümden kopmuştu

Üstelik herif dilenci çıkmış uyanınca, bakmış yardım ediyosun, sömürmek istemiş. Ama sen buna rağmen, yardımını yapmışsın. Evet bence de olay budur, yani gönlünden ne koptuğu...

Procuğum, iyi oku ! :cherry:
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Evet güzel bir bakış acısı. :p Benim bakış açım çok farklı olurdu gitti güzelim motor derdim :p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Çok saçma bence. Dünyada başka hiç mi ölümü bekleyen çocuk yok. İnsan en azından ihtiyacı olana yardım edemediği için üzülür...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
saralılara soğan koklatmanın bir anlamı yok ki... artı sara taklidi yaparak insanları yolmaya çalışan birçok kişinin olduğu da biliniyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
******************************
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
195
bakış açısı için harika bir örnekti, Bir taneden benden..

:mrgreen:
bardak7zk.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst