Bakım fiyatı...

Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
12
Bugün 2007 model cbr125r'ımı tamirciye götürdüm ön amortisör keçelerine (çifti) 110 lira, ön ve arka fren balatalarına 100 lira zincir takımına 100 lira fiyat çekti toplamanda 310 lira dedi bana fiyat çok gibi geldi. sizce fiyatlar uygun mu yoksa abi beni öpmeyemi kalkmış?

ve güvenebileceğim istanbul/esenler yakınlarında tamirhane var mı acaba?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amörtisör keçesinin tanesi 20 tl den fazla değil.

Ters düşmezse Yenibosna / Çobançeşme de izzet usta var, oraya gidip selamimi söylersen uygun fiyata halleder.

Niye öyle diyon beyaaa.Capon malı.Bi capon balata kaç para haberin var mı senin?

15 TL

seramik kaplama olursa fiyat yükselir ama.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Servis denen olaya hayret ediyorum zaten.Çin motorlarının servisleri ile japon mallarının servisleri arasında ne fark var yaw.İkiside geçirme politikası üzerine.Allahtan internet alışveriş olayı varda bi malı istediğin fiyata bulabiliyosun.Servisin işi senin aracın arıza yapsın oda para kazansın.Ama para kazanmanın da bi adabı var.Bi malı 6-7 katı satmanın anlamı yok.
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
570
Niye öyle diyon beyaaa.Capon malı.Bi capon balata kaç para haberin var mı senin?

hmm evet araştırdım biraz örneğin seramik ön balatalar 75 liraya arka balatalar ise 55 civarı sanırım. doğrudur öyleyse birden bana yüksek geldi de fiyatı. ybr'nin orjinal balatalarını örnek almıştım onlar 15 liraydı.
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
566
bizim burda mitsubishi L300 gezi olaylarında hasar görmüştü servis 22.000 küsür masraf çıkardı adam 4.000 küsür liraya işe halletti çıkmacıdan sağdan soldan ayarladı eskisinden gzel oldu demem o ki servis çook fena öper yapışır yutar yani o şekil öper
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Bugün 2007 model cbr125r'ımı tamirciye götürdüm ön amortisör keçelerine (çifti) 110 lira, ön ve arka fren balatalarına 100 lira zincir takımına 100 lira fiyat çekti toplamanda 310 lira dedi bana fiyat çok gibi geldi. sizce fiyatlar uygun mu yoksa abi beni öpmeyemi kalkmış?

ve güvenebileceğim istanbul/esenler yakınlarında tamirhane var mı acaba?

Esenler'de nereye gittin?

Benim fikrim:
Amortisör keçesine çok istemiş.
Fren balataları orjinal ise normal.
Zincir takımı dediğin dişliler de var mı yoksa sadece zincir mi? Sadece zincirse biraz daha uyguna bulabilirisin.
 
Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
12
Amörtisör keçesinin tanesi 20 tl den fazla değil.

Ters düşmezse Yenibosna / Çobançeşme de izzet usta var, oraya gidip selamimi söylersen uygun fiyata halleder.

Müsait olduğum zaman orayada gitmeye çalışacağım. Tam olarak yeri nerede kalıyor?

Esenler'de nereye gittin?

Benim fikrim:
Amortisör keçesine çok istemiş.
Fren balataları orjinal ise normal.
Zincir takımı dediğin dişliler de var mı yoksa sadece zincir mi? Sadece zincirse biraz daha uyguna bulabilirisin.

Bu yeşil camii nin çaprazında kalıyor. karaoğlanoğlu cad. üzerinde yani.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adli tıp civarında kalıyor.
Gitmek istediğiniz zaman bana haber verin,
Sİze arkadaşın cep numarasini özelden mesaj atarim,
O size daha iyi tarif eder çünkü.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst