bakarmısınız !!!

Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
78
Arkadaşlar bazı kişiler motorda egsoz patlatıyorlar ben kesinlikle karşıyım ama merak ettim motora ne gibi zararları var yanlış anlamayın ben yapmıyorum ama zararlarını merak ettim
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Zararı yok, sürekli kompresyon yaptırdığında ve biraz da zengin karışım sebebi varsa (Karbüratör ayarsızlığı vs.) bol bol patlama yapar egsozdan.. Bu normalden fazla yaktığının ufak bir göstergesi. Ama bildiğim kadarı ile zararı yok..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Katalizörlü motorlarda eksoza zarar verir.
En büyük zararı yakın aile fertlerinde kulak çınlaması yapmasıdır. Şahsen ben çok kulaklar çınlatıyorum.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
oo benim tokur nasıl bir görsen patır kütür!! hele gazı kapatmayayım hemen başlıyoruz pat küt çat çut!!! :) bende endişelendim ilk başlarda sordum soruşturdum araştırdım tek zararı cüzdana :) yakıyor namussuz :)
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Benim de patlıyor arada yav ama istem dısı ben patlasın diye yapmıyorum zaten sevmem ne öyle cat cut. Smokehead sonucta orta kalite olmasına ragmen nadir patlıyor
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Egzoz peteklerini bir süre sonra dağıtırsın sonra egzozundan zarıltılar gelir
Biz de bunu istiyoruz zaten egzozu delmeden egzozun sesinin artmasını :p
Ben de egzoz patlatıyorum özellikle altgeçitlerden geçerken çok zevkli oluyo, geçen gün bi Burgman 400'le kafa kafaya gittim tam alt geçitten geçerken bi egzoz patlattım ortalık inledi :cherry: sonra burgman arkada kaldı. Uzun yolda giderken yol kenarındaki yayalara da patlatırım egzoz yada maliye görevlileri oluyo TIR'ları kenara çektiren onlara da egzoz patlatırım :cherry:
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
34
Bende zamanında çok patlatırdım.. Motor yığılmalarından dolayı Sübablara zararı vardır. Bu kaçınılmaz ama Çevreye verdiğiniz zarar paha biçilemez. Siz toplumda patlatırken orda Hamile bir bayan olsa siz fark etmeden patlatsanız ve korkudan sağlığına zarar gelse bunun hesabını kimseler ödeyemez. O yüzden Düzgünce kullanınız. Ha illede patlamak istiyorum diyorsan Şehirler arası yollarda patlat.. Kamyonculara felan...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst