Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar bazı kişiler motorda egsoz patlatıyorlar ben kesinlikle karşıyım ama merak ettim motora ne gibi zararları var yanlış anlamayın ben yapmıyorum ama zararlarını merak ettim
Zararı yok, sürekli kompresyon yaptırdığında ve biraz da zengin karışım sebebi varsa (Karbüratör ayarsızlığı vs.) bol bol patlama yapar egsozdan.. Bu normalden fazla yaktığının ufak bir göstergesi. Ama bildiğim kadarı ile zararı yok..
oo benim tokur nasıl bir görsen patır kütür!! hele gazı kapatmayayım hemen başlıyoruz pat küt çat çut!!! bende endişelendim ilk başlarda sordum soruşturdum araştırdım tek zararı cüzdana yakıyor namussuz
Benim de patlıyor arada yav ama istem dısı ben patlasın diye yapmıyorum zaten sevmem ne öyle cat cut. Smokehead sonucta orta kalite olmasına ragmen nadir patlıyor
Biz de bunu istiyoruz zaten egzozu delmeden egzozun sesinin artmasını
Ben de egzoz patlatıyorum özellikle altgeçitlerden geçerken çok zevkli oluyo, geçen gün bi Burgman 400'le kafa kafaya gittim tam alt geçitten geçerken bi egzoz patlattım ortalık inledi :cherry: sonra burgman arkada kaldı. Uzun yolda giderken yol kenarındaki yayalara da patlatırım egzoz yada maliye görevlileri oluyo TIR'ları kenara çektiren onlara da egzoz patlatırım :cherry:
Bende zamanında çok patlatırdım.. Motor yığılmalarından dolayı Sübablara zararı vardır. Bu kaçınılmaz ama Çevreye verdiğiniz zarar paha biçilemez. Siz toplumda patlatırken orda Hamile bir bayan olsa siz fark etmeden patlatsanız ve korkudan sağlığına zarar gelse bunun hesabını kimseler ödeyemez. O yüzden Düzgünce kullanınız. Ha illede patlamak istiyorum diyorsan Şehirler arası yollarda patlat.. Kamyonculara felan...