Bajaj r200 alınır mı ?

Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
15
Arkadaşlar bütçe sorunum yok. Uzun süre cbr650f 600rr vb racing makinalar kullandım.2 Senedir ara vermiştim. Hem yatırımlık hemde rüzgarın tadına varmak için motosiklet alayım dedim.

Xmax veya pcx ilk tercihim olmasına rağmen bayiler hem elinde olmaması hemde 30 40 bin tl varan akseksuar kazığını bünyem kabul etmedi.

Bayide sadece bajajın motosikletleri mevcut.Faturası kesilip 20-30 gune teslim ediyorlar..


Hepsine bütçem yetiyor. Hangisinin daha iyi piyasası var bajaj ocakta 60 bin civardıydı hazır ellerinde varken 1 tane r200 alayım diyorum .Birden yandan domianar serileri gozume carpıyor . 250 cc ustunu vergiden dolayı dusunmuyorum
tavsiyeleriniz nelerdir ns200 leri biliyorum guzel motorlar iyi nam yapmıslardı. Rs200 sikayet eden cok duydum gerci 0 motor ne kadar arıza verebilir ki diye dusunmeden edemiyorum vakit kaybetmeden online bir tane satın alsam mı tavsiyeleriniz nelerdir...


Son çare 2.El 2.000 k xmax lar liste fiyatından 5 bin tl pahalı satiliyor oyle bir seyde alabilirm ama goz gore gore enayilik gibi geliyor
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Bajaj da yeni gelen n250 f250 serilerine de bak derim bulursan tabii .. gelen gidiyor anında ..
 
Katılım
21 Kas 2022
Mesajlar
22
Bende rs200 ve dominar 250 arasinda kaldim hem seklinden hemde dominarin agirligindan dolayi rs200 daha yakinim
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
15
Bende rs200 ve dominar 250 arasinda kaldim hem seklinden hemde dominarin agirligindan dolayi rs200 daha yakinim

CF 250R var birde 89 bin Tl ye bulunabiliyor 0 2023 model..

Hepsindne alakasız 83 bin liste fiyatı olmasıan ragmen 89 bin tl ye 2022 model pcx 125 alip geceyim mi demeden de edemiyorum
 
Katılım
12 Kas 2017
Mesajlar
231
Bütçe de problem yoksa Japon derim, 2. El de olur. Scooter için Kymco düşünülebilir.
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
15
Yorumlar için teşekkür ederim 50 cc motosikletinlerin 50 bin tl ye satıldığı bir zamanda, bayilerin akseksuar adı altında 20 30 bin tl ye saçma sapan şeyler ile ancak motosikletleri verdiği, 2. ellerin sıfırndan pahalı olduğum dönemde bajajı gerçekten takdir ediyorum.Adamlar fatura kesiyor motosikletin belirtilen tarihte veriyor.Sıfır motor garantili her turlu 2. el sacma sapan kullanıcıdan iyidir diye dusunuyorum.Bugünde detaylı gittim inceledim epey hoşuma gitti rüzgar vursun az yüzümüze şehir içi sağa sola gidelim niyetine siyah bir tane r200 sipariş geçtim zaten zam gelecekmiş sanırım .
 
Katılım
23 Tem 2023
Mesajlar
76
görüntü olarak rs200 güzel ancak N250, F250 çok sorunsuz motorsikletler. Dominalarında 2023 modelleri eskiye göre sıvı soğutma arızaları konusunda biraz düzeltilmiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst