bajaj pulsar

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
3
arkadaşlar merhaba.

internette gezinirken tesadüfen gördüm. bajaj pulsar. güzel bir motora benziyor. 150 180 200 gibi motor seçenekleri var. en göze çarpan özelliği ise dijital göstergeleri. internette pek bir bilgi bulamadım bu motorla ilgili. sanırım sadece hindistanda satılıyomuş. bilgi istedim resmi web sitesinden lakin ne zaman cevap gelşir bilmem. bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
İlk defa duydum...Daha neler çıkıcak merakla bekliyoruz.....:silent:
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Bajaj uzun süredir Türkiye yollarında olan bir motor çok eski motorları var
Genelde scooter larını görürüm
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
benburalarda hiç görmedim...ilk defa gördüm bayağı hoş bir motor.250 liliği pek hoşlaşmadım ancak 150 lik hoş duruyor
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
15
bajaj eski ve köklü bir firmadır. uzunca bir süre piaggio lisansı ile hindistanda px serisi vespaları ürettti kalitesi gayet iyidir nadirde olsa bajaj cheetaklarda türkiye yollarında görebilirsin. bilgi için www.bajajauto.com
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bu da 180 cc lik chopper i:

11.jpg


bajaj avenger:
180 cc, 16 hp
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
chopper modeli iimis aletin,sekil kalipli ve 16 hp bu kasayi tatmin eder ama kalite ne olur tartisilir :)
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
bende bajaj chetak vardı koldan 4 vites scooter.bayağı sağlam motordu.10.yılında artık gelen geçenin durduğu yerde viteslerinle oynanmasına dayanamadı garibim.şu an 200 ns diye bir modeli var müthiş.ama güzel olduğu için Türkiye'de malesef satılmıyor.Malum pek servis isteyen bi marka değil.
5jjpr.jpg
[/url][/IMG]
5jjr4.jpg
[/url][/IMG]

olsada binsek be yaaaa
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
32
Çok güzelmiş ama galiba euro3-4 gibi standartlar yüzünden gelemiyorlar türkiyeye,her konuda ab standardında yaşadığımızdan sn.yetkililer bu konuda bizleri pek bi düşünüyorlar inşallah maşallah...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Yahu şu 5 yıllık konuları neden hortlatıyorsunuz arkadaşlar ? Moderatorler bu tip konuları ne zaman temeizleyecekler merak ediyorum ? Forum çöplüğe dönüyor.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
NS200 süper bişeymiş ya :) tasarım olarak

Yahu şu 5 yıllık konuları neden hortlatıyorsunuz arkadaşlar ? Moderatorler bu tip konuları ne zaman temeizleyecekler merak ediyorum ? Forum çöplüğe dönüyor.

Ne alakası var ya, tam tersi. Herkes Bajaj diye bir konu açsa forum daha mı güzel olacak? Asıl yapılması gereken budur. Konu hortlaması bilginin saklanmasını sağlar, habire yeni konu açılmasından iyidir. Yoksa arattığında, 2-3 cevap yazılıp bırakılan tonla konu ile karşılaşıyorsun.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Bajaj gerçekten iyi bir marka.Yıllardır kullandım.Hindistan malı,tvs yi getiren bunu da getirebilir aslında
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
buda LPG lisi
Bajaj-Platina-2.jpg

5540d1238394391-spotted-bajaj-platina-lpg-version-dsc00547.jpg

buda üç tekerli cng li bajaj
bajaj%20CNG%20rickshaw%20china%20made_844.jpg

türkiyeye geldiğinde hind malı diye küçümserler. sanırım ondan gelmiyor.
 
Katılım
10 Mar 2013
Mesajlar
64
eveeettt, BAJAJ ülkemize geldi artık.. Kuralkan Kanuni ile birlikte üretim yapacaklar. Sanırım PULSAR 200 ü artık kullanabileceğiz. Ne dersiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst