- Katılım
- 17 Şub 2017
- Mesajlar
- 21
- Konu Yazar
- #1
Uzun süre 125-250cc racingleri araştırdıktan sonra 2.el 2015 model 15binde Pulsar'ı aldım.
Öncelikle ben monoküler sürücüyüm sol gözüm görmüyor.
Motorlardan öyle pro anlamam, anladığım kadarıyla size motorla ilgili fikirlerimi söyleyeyim.
Önceki motorum Aprilia'nın 200'lük bir scooterıydı.
Kullandığım tek racing olduğu için bilgileri kıyaslayamıyorum tabi..
Sürekli vitesle uğraşıldığından bana pek keyifli gelmedi scooterdan sonra. 100 e çıkmak için 5. vitese geçmek gerekiyor.
Vites geçişleri iyi herhangi bi takılma sorunuyla karşılaşmadım.
165kg ağır değil yeni başlamama rağmen beni zorlamadı.
Hızı, 150 den sonra kesiyormuş daha 120 nin ilerisine geçmedim.
Ön fren ABS, az biraz fren yapınca dahi fena tutuyor çok beğendim.
Gidon baya yüksek, tek gözü görmeyenler eğerki racing bakıyorsalar, rahatça sola sağa kör noktası bakışı yapılıyor.
Sele çok rahat, depoyu güzel yapmışlar kapağı da elde kalmıyor.
Aynaları güzel ama ne kadar iyi ayarlarsanız yinede aynada neredeyse %35-40'ında dirseğinizi görüyorsunuz.
Motor çok ses çıkarıyor aşırı derecede rahatsız edecek kadar çok çıkarıyor bu normal mi yoksa racingler böylemidir?..
Gösterge de keşke vites de olsaydı iyi olurdu birde nedendir bilmiyorum göstergede buhar var.
Titreme var 7k devirden sonra aynalar fena titriyor.
Malzeme kalitesi bence pek iyi değil. Özellikle gidon ve gösterge. Gidonu kazadan sonra kırılanı gördüm.
Farların tasarımı mükemmel, aydınlatmasıda öyle.
Bunlar benim fikirlerim acemi monoküler bir sürücünün gözünden böyle..
Benim için en önemli artısı rahat oturuşu ve gidonun epey yüksek oluşu ve ABS olması. Saygılarımla. :king:
