Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 24 Haz 2011
- Mesajlar
- 5,247
Merhabalar Herkese,
Ben de geçen hafta Bajaj Pulsar F 250 motoruma kavuştum. Forumda sanırım bu motoru kullanan çok kimse yok. Başlık çok öksüz kalmış. Diğer kullanıcılar varsa onların da dönüşlerini bekliyorum.
N250 başlığı o kadar da ölü değil. O başlığı N250 & F250 olarak güncelleyip devam etmek en iyisi bence.