Şehiriçi ve şehirdışı yol yapacaksan benim önerim Pulsar'dan yana. Bizzat denemedim fakat daha önce cbr250 sahibi olan bir arkadaşımın görüşü motorun gayet sağlam olduğu yönünde. Gidişi, ivmelenmesi, parça kalitesi de gayet yerindeymiş. Uzun yolda otobüslerin kamyonların maskarası olmak istemiyorsan, gazı koydum mu uçmasam da en azından gideyim diyorsan kararını Pulsar'dan yana vermelisin. Diğeri artçılı kullanıma pek uygun değil, görünüşüne aldanıp alırsan keyif alamazsın.