Bajaj Pulsar 200NS Neden Bu Kadar Çok Tutuldu.

Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
oo ustalar gelmiş gene sayıyorlar motor blogu ne kadar dayanıklı ktm yi batmaktan kurtardı kanuni tutuldugu falan yokmuiş falanfilan real milan

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------

250 lik performansı ve 125 lik yakıtı veriyor. 7300 e başlı başına bir sebep bence.

125-150 likler 3 litre yakıyor bizimkiler, pulsar 100luk cup yakıtında 2 litre falan dediginiz gibiyse
 
Katılım
27 Ara 2012
Mesajlar
112
Pulsar adına açılan başlıkların bu kadar çok ilgi görmesi bile bu sorunun cevabıdır!!!
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
bir motorcu abim dediki pulsar 200ns honda crf200 gibi milletin elinde patlıycak


Arkadaşlar Pulsar in hava soğutmalı 200 cg çin malı motosikletlerden farkı yok. Boşuna almayın. Çok yakiyor 120 yi geçmiyor. Hergün sanayideyim. Uzun yolda şişiyor. 70 le giderken gidon öyle bir sallıyor ki tutmak imkansız.

Nasil böyle yorum yapınca mı gerçekçi oldu.

Ben kullanıcıyım ve yaşadıklarımı yazarım.

70 km/h ört ile 100 km de 2 lt
110 km/h ort ile 3 lt
Son hız olarak 152 gördüm.
Aynı gün 370 km yol yaptım.

Bunlar tamamen test verileri yorum katılmamış. Artık yorum da yapmayız.

Crf250 milletin elinde nasil patlıyor. Adam geçen sene sıfırıni 9 bin e aldı, iki ay önce 9200 e sattı.
Aynı şekilde benim pulsar a antep bayii dahil toplam 3 kişi aldığım fiyatı ve daha üstünü teklif etti.

Bu arada okadar uğraşıyorum ( ama hakkaten uğraşıyorum ) : vites atarken ayağımın ucuyla dokunuyorum, debriyaj i dengesiz kavrattiriyorum vs şu olmamasi gereken 1 ile 2 arası harici boş vites i bir türlü bulamadım. Bulan kullanıcı arkadaş var mı?
 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
"BAKMADAN ALMAM"

metin-senturk-media-markt-in-doktoru-oldu-3934337_1318_300.jpg
 
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
36
Sahibi olan arkadaşlar fazla abartsalarda fiyatına göre iyi motor güzelce binilir adam gibi bakımı yapılırsa üzmeyeceğini düşünüyorum.Zaten motordan ziyade servislerin insanları üzeceğini düşünüyorum.Umarım hyosung'un başına gelenler bajaj'ın başına gelmez.Netice de bende tüketiciyim ve bajajın kaliteli ve uygun fiyatlı motor satmasını bende çok istiyorum sonuçta bu rekabet ortamı yaratacak ve japonları biraz daha uygun fiyatlandırmaya itecektir.Ha yok tutulunca fiyatlarını uçurursa honda gibi onunda canı cehenneme derim artık :)

Ayrıca forumda konularını sıklıkla okuyorum genelde ufak tefek problemler dışında büyük bir problem yok sadece boxer'da ön teker mili yada jant kaynaklı yalpalama videosu gördüm çok şaşırdım ve bayada korktum boxer sahiplerinin yüksek süratlere çıkmamasını tavsiye ederim.Birde rahatsız olduğum diğer konu sanki hiç kusuru yokmuş gibi acayip derecede malın övülmesi ya adam probleminden bahsediyor isim vermiyeceğim 3-5 kişi şöyle süper böyle az yakıyor böyle çok kaçıyor diyor.Yahu bir adamı dinleyin problem ne sorun ne çözümü ne servis problemi çözebilmişmi yok.Aynı şeyler papağan misali tekrarlanıyor.Söylediklerim yanlış anlaşılmasın benim demek istediğim kullandığınız motoru olduğundan daha iyi göstermeye çalışmayın sonuçta tüketicisiniz biraz yapıcı ve eleştirel yaklaşın yarın bir gün çok pohpohlanan cbr gibi fiyatlar havada uçuşmasın.

Diğer dikkatimi çeken husus ne zaman bajaj konusu açılsa aynı gün üyelik alan birileri bir şeyler yazıyor çiziyor.Yahu inandırıcı değilsiniz işte ya bayisiniz ya da o kurumun çalışanısınız en azından benim gözümde öyle...

Amacım kimseyi kırmak üzmek değil şahsen bende boxer ve pulsar'ın takipçisiyim pusuya yattım almak için bekliyorum :) ama dediğim gibi biz tüketiciyiz.Aldığımız motorun iyi yönlerinden bahsedildiği kadar kötü taraflarıda aynı şekilde bahsedilmesi gerekmektedir.Bu gazla gidilirse bu ürününde fiyatı artıcak (hemde ciddi biçimde) o zamanda hiç bir albenisi kalmıyacak.

Tekrar söylüyorum günümüzde f/p oranı en yüksek modellerden ama fiyatta olası zamlar bunu fazlasıyla baltalar benden söylemesi.Hero neden satamıyor sanıyorsunuz daha piyasa yeni girmiş motoru 150 lik aleti cbf fiyatından verirsen tabii ki tutmaz.Birde üstüne reklamınıda yapamayınca hero resmen ölüd doğdu.Kuralkan tam tersi reklamlar geziler vs.ler ile pulsarı amiral gemisi yaptı.Servislerine de adam gibi çeki düzen verirse Kuralkan kanuninin kötü imajı bajaj sayesinde silinebilir.1-2 sene içinde ak koyun kara koyun belli olucak.

Sürç-ü lisan ettiysem affola.

Hepinize iyi günler dilerim...

Aynı gün üye olup yazanlardan biriyim ama sadece öğretmenim Bajaj ile alakam yok yani:) Uzun süre İnazumayı araştırdıktan sonra biraz da risk alarak pulsar aldım.Neden aldın sorusuna ilk cevabım nispeten ekonomik olmasıydı ve biraz da çekici görüntüsü vardı.İyi mi yaptım sorusuna ise şimdilik evet ama sonrasını zaman gösterecek diyebilirim.
Burada pulsar şöyle iyi böyle güzel diye süslü cümleler kurmama da gerek yok sanırım.Madem pusuya yattınız illa ki selesine oturacaksınız öyle ya da böyle :)
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Bana da bir motorcu abi git gözün kapalı al dedi ben de gittim aldım Pulsarı henüz bir şey olmadı ama patlarsa da canım sağolsun :)
Şaka bir yana arkadaşlar 1200 km oldu Pulsarla henüz bir sıkıntısını görmedim.Konu başlığında neden tuttu bu makine denmiş ki aşağı yukarı bu sebepler de belli:
-Japonlara yakın bir kaliteyi ekonomik sayılacak bir fiyata almak
-Çekici görüntü
-Çok az olmasa da az yakması
hayırlı olsun....
motorunun bir kaç fotosunu atar mısın....
photoshop ile şişirilmiş fotolardan bıktıkda...:farao:
 
Katılım
25 May 2013
Mesajlar
556
Bazi bilinmeyen noktalari zaman gosterecek dayaniklilik, motor omru v.s fakat fiyat performans acisindan bence bir numara ayrica 7 bin e de odukca kaliteli, o paraya daha iyiside varsa soyleyin o nu alsin millet
 
Katılım
6 Haz 2011
Mesajlar
102
Arkadaşlar pulsarın piyasada oluşurduğu dalgalanma diger motorların fiyatlarinda düşüşe sebep olur mu? Cbr 250-125 /Ninja 250 gibi. Biraz konu dışı oldu kusura bakmayın.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Arkadaşlar pulsarın piyasada oluşurduğu dalgalanma diger motorların fiyatlarinda düşüşe sebep olur mu? Cbr 250-125 /Ninja 250 gibi. Biraz konu dışı oldu kusura bakmayın.

Olmaz . Daha da tersi Honda her ay zam yapmaya devam edecek . Sene sonuna doğru 15 bin tl olur cbr 250 ...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Fanatizmi oluştuğuna göre gerisi gelir .

Sadece şunu söylüyorum. Çok tutulduğunu söyeleyen arkadaşlar neden rakamlarla konuşmuyorlar.
İyi motor kötü motor kısmı beni ilgilendirmiyor. Ben japondan şaşmayacağım için pek umrumda da olmayacak .
Fakat ortada rakam olmadan neye istinaden yazıyorsunuz. Sadece bu, bu kadar basit . Lafı dolandırmaya gerek yok.
Küfür edilmiş tepkisi vermenizede gerek yok.
Ben bajaja binerken tarlada domates olan adam laf sokma yarışına girmiş. Bajaj ı 3 ay öncesine kadar bilmediğinizi hepimiz biliyoruz biraz yavaş olun.
Ne acayip bi ortam oldu burası yaw.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Bana da bir motorcu abi git gözün kapalı al dedi ben de gittim aldım Pulsarı henüz bir şey olmadı ama patlarsa da canım sağolsun :)
Şaka bir yana arkadaşlar 1200 km oldu Pulsarla henüz bir sıkıntısını görmedim.Konu başlığında neden tuttu bu makine denmiş ki aşağı yukarı bu sebepler de belli:
-Japonlara yakın bir kaliteyi ekonomik sayılacak bir fiyata almak
-Çekici görüntühttp://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/133798-bajaj-pulsar-200ns-neden-bu-kadar-cok-tutuldu-2.html#
-Çok az olmasa da az yakması
1200 km piyasaya yeni girmiş bir Motor'un rüşdünü ispatlaması için AZ değil mi?(not: 1.200 km'de safkan ÇİN malına bile bişey olmuyor)...:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

Fanatizmi oluştuğuna göre gerisi gelir .

Sadece şunu söylüyorum. Çok tutulduğunu söyeleyen arkadaşlar neden rakamlarla konuşmuyorlar.
İyi motor kötü motor kısmı beni ilgilendirmiyor. Ben japondan şaşmayacağım için pek umrumda da olmayacak .
Fakat ortada rakam olmadan neye istinaden yazıyorsunuz. Sadece bu, bu kadar basit . Lafı dolandırmaya gerek yok.
Küfür edilmiş tepkisi vermenizede gerek yok.
Ben bajaja binerken tarlada domates olan adam laf sokma yarışına girmiş. Bajaj ı 3 ay öncesine kadar bilmediğinizi hepimiz biliyoruz biraz yavaş olun.
Ne acayip bi ortam oldu burası yaw.
Pulsar sahipleri-motorlarınız yağlı pehlivan gibi terlediğini,yedek parçasının olmadığını,selenin beton gibi olduğunu(30dk'kalık sürüşten sonra arka takımı uyuşturduğunu) niye yazmıyosunuz???:mrgreen:
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
bajaj tek başına 3 tekerlekte hindistan ,sri lanka gibi ülkelerde piaggio ve tvs in toplam satışının 4-5 katını satıyor .bunlar ki en ağır trafikte sabahtan akşama kadar binlerce yolcu taşıyan ,karın doyuran araçlar.motorları ise pulsar motorunun az biraz modifiye edilmiş hali.o zaman pulsarın sağlamlığı konusunda az biraz da olsa bu verilere bakılarak fikir sahibi olunabilir kanımca
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
madem öyle lastiklerinden plastiğine o fiyatı hakeden bi tavsiyede bulun da gidip alalım kardeş ...

Koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi derler.

Şu anda bütün motor fiyatları abarmış durumda. Millet bilgisiz olduğu için fiyatlardaki anormalliği görmeyip yeni gelinin bi şeye saldırdığı gibi atlıyolar motorlara. Honda'nın tek silindir 125cc modele 8200, yine tek silindir 250cc modele de 13500 istediği bi piyasadan bahsediyoruz. Yine de kapış kapış gidiyor bu motorlar. Ama sanmayın ki sizi tek düdükleyen marka Honda. Pulsar 200'ün ilk açıklanan fiyatı 6500 civarıydı. Daha motor piyasaya giremeden 800-900 TL zam yedi:) Sanki altından anasını satayım...
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
1200 km piyasaya yeni girmiş bir Motor'un rüşdünü ispatlaması için AZ değil mi?(not: 1.200 km'de safkan ÇİN malına bile bişey olmuyor)...:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------


Pulsar sahipleri-motorlarınız yağlı pehlivan gibi terlediğini,yedek parçasının olmadığını,selenin beton gibi olduğunu(30dk'kalık sürüşten sonra arka takımı uyuşturduğunu) niye yazmıyosunuz???:mrgreen:


Terlediğinide nerden çıkardın? Konusunda bi arkadaş servisin contayı parçalamasından dolayı yağ akıntısından bahsetti muhtemelen onu söylüyorsun. Ki o sorunda halledildi motorun değil servisin hatasıydı. Ben başkada kimseden duymadım görmedim öyle bi şikayet. Selenin sert olduğunu zaten herkes sürekli dile getiriyor ancak çok da önemli bi problem değil. Anlamadığım senin derdin ne bu motorla? Nerde pulsar kelimesi geçiyorsa orada bitiyorsun. Trollük yapmaktan başka işin gücün yok mu senin :jocolor:
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
1200 km piyasaya yeni girmiş bir Motor'un rüşdünü ispatlaması için AZ değil mi?(not: 1.200 km'de safkan ÇİN malına bile bişey olmuyor)...:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------


Pulsar sahipleri-motorlarınız yağlı pehlivan gibi terlediğini,yedek parçasının olmadığını,selenin beton gibi olduğunu(30dk'kalık sürüşten sonra arka takımı uyuşturduğunu) niye yazmıyosunuz???:mrgreen:
senin kullandığın motorlara bakarak zaten normal şartlar altında soyadının bile honda olması gerek,bu durumda bunları da dile getirmen gayet normal...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/132167-bajaj-fabrikasindan-goruntuler.html

Bir ufak ta sorum olucak.
Şuanda , cbr 250 - inazuma 250 , wolf 250 , ninja 250 , gt 250 r da 8 bin tl olsa yinede pulsar alırmıydınız.
sorum pulsarın en çok fanatikliğini yapanlaradır . Ama üstüne alınan varsa cevaplayabilir.

Daha düne kadar bende acaba sıfır bir pulsarmı alsam diye düşünüyordum , scooter ihtiyacım olduğu için almadım.
Yine diyorum derdim iyidir kötüdür meselesi değil.
Belki ileride alabilirimde cebimdeki paraya bakaırm o paraya daha iyisi yoksa neden olmasın.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
Sahibi olan arkadaşlar fazla abartsalarda fiyatına göre iyi motor güzelce binilir adam gibi bakımı yapılırsa üzmeyeceğini düşünüyorum.Zaten motordan ziyade servislerin insanları üzeceğini düşünüyorum.Umarım hyosung'un başına gelenler bajaj'ın başına gelmez.Netice de bende tüketiciyim ve bajajın kaliteli ve uygun fiyatlı motor satmasını bende çok istiyorum sonuçta bu rekabet ortamı yaratacak ve japonları biraz daha uygun fiyatlandırmaya itecektir.Ha yok tutulunca fiyatlarını uçurursa honda gibi onunda canı cehenneme derim artık :)

Ayrıca forumda konularını sıklıkla okuyorum genelde ufak tefek problemler dışında büyük bir problem yok sadece boxer'da ön teker mili yada jant kaynaklı yalpalama videosu gördüm çok şaşırdım ve bayada korktum boxer sahiplerinin yüksek süratlere çıkmamasını tavsiye ederim.Birde rahatsız olduğum diğer konu sanki hiç kusuru yokmuş gibi acayip derecede malın övülmesi ya adam probleminden bahsediyor isim vermiyeceğim 3-5 kişi şöyle süper böyle az yakıyor böyle çok kaçıyor diyor.Yahu bir adamı dinleyin problem ne sorun ne çözümü ne servis problemi çözebilmişmi yok.Aynı şeyler papağan misali tekrarlanıyor.Söylediklerim yanlış anlaşılmasın benim demek istediğim kullandığınız motoru olduğundan daha iyi göstermeye çalışmayın sonuçta tüketicisiniz biraz yapıcı ve eleştirel yaklaşın yarın bir gün çok pohpohlanan cbr gibi fiyatlar havada uçuşmasın.

Diğer dikkatimi çeken husus ne zaman bajaj konusu açılsa aynı gün üyelik alan birileri bir şeyler yazıyor çiziyor.Yahu inandırıcı değilsiniz işte ya bayisiniz ya da o kurumun çalışanısınız en azından benim gözümde öyle...

Amacım kimseyi kırmak üzmek değil şahsen bende boxer ve pulsar'ın takipçisiyim pusuya yattım almak için bekliyorum :) ama dediğim gibi biz tüketiciyiz.Aldığımız motorun iyi yönlerinden bahsedildiği kadar kötü taraflarıda aynı şekilde bahsedilmesi gerekmektedir.Bu gazla gidilirse bu ürününde fiyatı artıcak (hemde ciddi biçimde) o zamanda hiç bir albenisi kalmıyacak.

Tekrar söylüyorum günümüzde f/p oranı en yüksek modellerden ama fiyatta olası zamlar bunu fazlasıyla baltalar benden söylemesi.Hero neden satamıyor sanıyorsunuz daha piyasa yeni girmiş motoru 150 lik aleti cbf fiyatından verirsen tabii ki tutmaz.Birde üstüne reklamınıda yapamayınca hero resmen ölüd doğdu.Kuralkan tam tersi reklamlar geziler vs.ler ile pulsarı amiral gemisi yaptı.Servislerine de adam gibi çeki düzen verirse Kuralkan kanuninin kötü imajı bajaj sayesinde silinebilir.1-2 sene içinde ak koyun kara koyun belli olucak.

Sürç-ü lisan ettiysem affola.

Hepinize iyi günler dilerim...

Merhaba. Aynı gün üyelik alıp yorum yapanlardanim. Bayi falan değilim. Cumali amanat ismim. Mali Müşavirim. Bir konuya açıklık getirelim. Bu motor parasini kurusuna kadar hak ediyor. Daha iyisi varmıdır? Tabiki vardır. Herşeyin daha iyisi vardır. Ama bu fiyata bu sekmentte bundan iyisi yok. Buna emin olabilirsiniz. Eksikleri varmıdır ? Tabiki vardır. Eksiksiz motor mu var ? Burda iyi kötü tartışması yapmaktansa eskileri nedir artıları nedir. Alınır mı alınmaz mi. Insanlara yol gösterelim. Boş muhabbetler yapmaya gerek yok. (Sözüm meclisten dışarı)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
B.k atan fütursuzca, savunan da körü körüne giderse bir orta yolunu bulamayız.
Bu arada motoru Türkiye'deki serüveniyle tanıyıp da daha çok yeni, hele biraz km yapsın da o zaman bakarız diyenler sanırım bu motorun zaten yıllardır piyasada olduğunu kaçırıyorlar.
Bir arkadaş 1200km çok az değil mi kendini ispatlaması için demiş. Yanlış. Motor yıllardır piyasada. Ülkmizde de reklam amaçlı da olsa bir Türkiye turu yapıldı. Şu anda kullanıcılarından centil40 isimli abimiz eşiyle beraber avrupa ülkelerini geziyor.
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/132167-bajaj-fabrikasindan-goruntuler.html

Bir ufak ta sorum olucak.
Şuanda , cbr 250 - inazuma 250 , wolf 250 , ninja 250 , gt 250 r da 8 bin tl olsa yinede pulsar alırmıydınız.
sorum pulsarın en çok fanatikliğini yapanlaradır . Ama üstüne alınan varsa cevaplayabilir.

Daha düne kadar bende acaba sıfır bir pulsarmı alsam diye düşünüyordum , scooter ihtiyacım olduğu için almadım.
Yine diyorum derdim iyidir kötüdür meselesi değil.
Belki ileride alabilirimde cebimdeki paraya bakaırm o paraya daha iyisi yoksa neden olmasın.

İnazuma alırdım eger hepsinin fiyatları eşit olsaydı. Onun haricinde samimi söylüyorum tercihim yine pulsar olurdu.
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Ya su surekli yeni acilan üyeliklerin paso bajaji ovmesine anlam veremiyorum

Hicte inandirici gelmiyor.
Bana hepsi reklam amaçlı geliyor
Tabiki Pulsar kullanan arkadaslar var lafim pulsara degil
Benim derdim dikkat ediyorum bak yeni yeni
Üyelikler var adam daha ben geldim demeden saldırıyor
Pulsar supeeeeer japona para verenler enayi diye
Az adam olun. Bajaj nereye suzuki honda yamaha nereye !
Reklamdan ibaret baska bisey degil.


(Pulsar kötü dandik demiyorum) japon alanlara enayi diyenlere lafim.
Ve yeni Üyeliklere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst