Bajaj Pulsar 200NS Neden Bu Kadar Çok Tutuldu.

Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
Barkın inceledi bu motoru. Alınmasına mani olacak kadar eksi bir yanı yok o incelemeye bakarsak. Ama sonunda da dediği gibi, bu motorlar 20-30 bin kilometrelere (bana sorarsanız 60-70 bin demeliydi) gelince ne olacak, orası tam bir muamma.

Şahsen fiyatını hakettiğini düşünmüyorum, özellikle de üzerinde o kadar dandik lastikler varken.




Honda o lastiklerle fiyatını çokmu hakediyor :))
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Daha önceki motosiklet deneyimlerimden yola çıkarak, Pulsar:

250 lik performansı ve 125 lik yakıtı veriyor. 7300 e başlı başına bir sebep bence.

Kalitesinden kimsenin kuşkusu olmasın. Bir motor kendini ilk kilometrelerde belli eder ki ülkemizde yeni; yurt disinda yıllardır kullanılan bir model pulsar.

Kalite olarak elbette bir japon değil ama f/p açısından gözüm kapalı bir daha olsa yine alirim.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
aynı klasmanda bir japonla arasındaki fiyatı kıyaslayın nedenini anlarsınız.etrafda yok deniliyor mesela benim çevremde 2 tane var ve gayet agresif.benim cbr250r peşinden ayrılmıyor bizzat 162 gördüğünü biliyorum(dişli değişimi yapılmış motorda ) aynı motor bir japon olsa burada övgüler sıralanıyor olurdu 125 cc hondanın 8500 satıldığı bir piyasada kalkıpda bu motoru sanki 600 cc ile klasmanında bir motorla kalite ve motor olarak kıyaslama çok yanlış.kendi sınıfındaki katogorisindeki motorlarla kıyaslarsak daha yararlı bir başlık olacağı kanaaatideyim.allah aşkına 7300 tl lık 200cc bir motordan daha ne bekliyorsdunuz kanatlı olup ucmasınımı.
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
Kendi acimdan dusunursem bunu almazsam ne alacagim diye,ya cbr125 ya cbf 150 yasaybr 125.iclerinde en iyisi yine cbr125 liste fiyati 8400 tl ve motor gitmiyor,simdi bajaja gelecek olursak,
Arkasinda ktm gibi bir marka var insanlarin ilgisini cekiyor,
Motor 23 beygir 18 tork
Frenler bybre(brembo 600 cc altinda kullandigi marka)
Enjeksiyon var ve bosch marka ayriyetten bujileride bosch marka.
Rulmanlari skf rulman isvec uretimi(isvec celigi meshurdur bilirsiniz)
Gorunusu bence guzel herkese gore degisebilir.
Simdi niye gidip cbr125 alayim? Sadece japon oldugu icin mi?tabiki japonlara sozum yok ama motorlari cok pahali turk insanini cok iyi cozduler, fiyat her 3 ayda yukseliyor ve bizim milletimiz almaya devam ediyor.bajaj insallah bir devrin sonu bir devrinde baslangici olur..
beygir gücü olarak enjeksiyonlu model karbüratörlüden farklı olarak yabancı sitelerde 24 beygir olarak gözükmeye başlamış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------

Barkın inceledi bu motoru. Alınmasına mani olacak kadar eksi bir yanı yok o incelemeye bakarsak. Ama sonunda da dediği gibi, bu motorlar 20-30 bin kilometrelere (bana sorarsanız 60-70 bin demeliydi) gelince ne olacak, orası tam bir muamma.

Şahsen fiyatını hakettiğini düşünmüyorum, özellikle de üzerinde o kadar dandik lastikler varken.

madem öyle lastiklerinden plastiğine o fiyatı hakeden bi tavsiyede bulun da gidip alalım kardeş ...
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
42
Ben kendi Bajaj discovery'mi almak için cumartesi günü bayiiye gittiğimde gözümün önünde 3 adet pulsar satıldı... 2 kırmızı bir siyah. Biri zaten denemiş parasını verdi. Teslim alacak. Diğeri polisim dedi CBR250 yi bıraktı pulsar test sürüşünden sonra döndü alıyorum dedi, diğeri arkadaşının tanıdığı imiş v.s. geldi pulsara baktı direkt alıyorum dedi.... ben bile motosiklete verdiğim 14 yıllık aradan dolayı kendime güvenemediğim için pulsarı almadım... ama emin olun discovery den sonra sıra pulsarda...

motor teknolojisi olarak kıyaslama yaparsak hiç ama hiç azımsanmayacak özellik ve parça kalitesine sahip...

teknik konulardan henüz sizin kadar anlamıyor olabilirim... ama esnaflık, reklam, pazarlama, satış, satış sonrası v.s. gibi konuları azcık bilirim...

belki biraz iddialı ve yanlış anlaşılmaya müsait olabilir ama hissettiğimi anlatmam için bu kelimeler gerekli: diyeceğim o ki; Kuralkan, Kanuni'yi bile ikinci plana atıp BAJAJ grubunu daha üst sıraya getirip onun pazarlamasına devam etse hata etmez...

Aracın görüntüsü, yakıtı, performansı muadillerine ve sınıfına göre fiyat cazibesi, Hindistan BAJAJ kalite ve teknolojisi deyince ve ayrıca sağlam bir satış ve distribütörlük atağıyla bence bu yılın ve gelecek birkaç yılın en doğru kararı bajaj sonrasında pulsardır....

Hero Thriller bile çok yüksek kaliteye sahip olmasına rağmen ASYA motor ile Türkiye satış piyasasına girdiğinden hata etmiştir.. Bajaj Kuralkan grubu ile doğru bir adım atmış ve ürün lansmanını en doğru bir şekilde yapmıştır.

Eğer bu bir iki yıl içinde japon firmaları yeni ürünler ile piyasaya girmezler ise bilin ki pulsar daha çok yol katedecek.. ve onlar atak yapmadan 200 den sonra 400 gelirse o zaman japonların işi daha zor...
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
116
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam ayıptır sorması nerede tutulmuş anadolu yakasında 1 tane bile görmedim daha
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
42
paşam bizzat şahit olduğum bu olay anadolu yakasında geçiyor.. Ama ölçün ben görmedim o zaman yok ise bir şey diyemeyeceğim..


yazımın ilk paragrafında anlaşıldığı gibi üç kişi de daha teslim almadı. 1 i parasını verdi evrak işi var. diğer iki kişi alacağını beyan etti ve görüştüler... ve polis olmayabilir ama diğer genç kesin alıcam dedi... o yüzden belki bugün yarın anadolu yollarında pulsar 200 ns görebilirsin sağına soluna iyi bak pardon soluna iyi bak belki yanından hızla geçebilir. :)

hocam ayıptır sorması nerede tutulmuş anadolu yakasında 1 tane bile görmedim daha
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
Eyüp'e katılıyorum, hayali zam yapacaklar, daha tutulmamış satılmamış mala piyasa yaptırıp fiyat yükseltcekler
gelmeyin bu oyuna;
ben mala kötü demiyorum, görmedim bile
ama böyle ortam yaratıp zam yapacaklar...

Çok tutulduğunu nereden anladınız ?
Daha birşeyin tutulduğu yok.
Birçok kişi cesaret edip alamıyor .
Önerirkende , önce o alsın bi kullansın bakalım nasılmış modunda öneriler geliyor.
Önerenlerin çoğuda kulaktan dolma. Motorun resimlerinden başka birşey görmemişler.

Bak mesela bu konu başlığıda aynı şeye hizmet ediyor.
tutulduğuna dair somut veriler olmadığı halde , sanki binlerce satmış , satmaya devam ediyor da bunun sebebi merak ediliyor gibi olmuş.
Tr ye kaç tane gelmiş kaç tane satılmış ona bakmak lazım.

Bir aksilik çıkmadığı sürece çok satıcak gibi görünüyor bu gazla .
İstanbulun en kalabalık yerlerinde dolaşmama rağmen şu zamana kadar 1 tanesi ile benzincide karşılaştım okadar.
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
Arkadaşlar mrb. Forumda yeniyim.
yazıları okudum. Motor parasını kuruşuna kadar hak ediyor. Ön yargı ile yaklaşanların hepsi motorsikleti görüp bindikten sonra fikirleri değişiyor.
Benim motorsikleti görüp 2 arkadaşım daha kapora verdi ve sıraya girdi.
Performans gayet tatmin edici. Yakıt çok az. İnsanın uzun yol yapası geliyor.
Motorun özelliklerini yazmama gerek yok herkes okumuştur zaten.
Sadece şunu söyleyeyim Parasını fazlasıyla hak ediyor...
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
443
Tutulur tabi, Honda dan kazık ye, kazık ye nereye kadar. Vatandaş gözünü açtı, kaliteyi ucuza almak varken reklama para ödemeyeceksin..
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
Birde çok tutulduğunu nereden anladınız diyen arkadaşlar, piyasaya gireli 2 ay olmuş bir motor ve yok satıyor. Alanların hepsi memnun. 1 tane şikayet eden yok. Türkiye turu yapan var. Avrupa turuna çıkan var motorsikletle, beklentileri karşılıypr. Daha nasıl tutulacak?
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Honda bu ara segmentte ürünlere sahip ama şimdilik getirmiyor. Eğer avrupa müktesabatıyla verg sistemi değişirse bazı motorları vurabilir bu iş açıkçası.


CB400SF
pic-color01.jpg


CB400F
color.jpg


CBR400
pic-styling03.jpg


CB400X
pic-styling03.jpg


VT400S
photo.jpg


SHADOW 400
pht_photo_01.jpg
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
396
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT
Motor On dergisi aylardır test ediyor, haber yapıyor. İyi tanıtım yaptılar.
Bana sorarsan son derce sıradan bir motor. Ancak bütçesi kısıtlı olana ilaç gibi gelir.
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
313
bir motorcu abim dediki pulsar 200ns honda crf200 gibi milletin elinde patlıycak
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
Sahibi olan arkadaşlar fazla abartsalarda fiyatına göre iyi motor güzelce binilir adam gibi bakımı yapılırsa üzmeyeceğini düşünüyorum.Zaten motordan ziyade servislerin insanları üzeceğini düşünüyorum.Umarım hyosung'un başına gelenler bajaj'ın başına gelmez.Netice de bende tüketiciyim ve bajajın kaliteli ve uygun fiyatlı motor satmasını bende çok istiyorum sonuçta bu rekabet ortamı yaratacak ve japonları biraz daha uygun fiyatlandırmaya itecektir.Ha yok tutulunca fiyatlarını uçurursa honda gibi onunda canı cehenneme derim artık :)

Ayrıca forumda konularını sıklıkla okuyorum genelde ufak tefek problemler dışında büyük bir problem yok sadece boxer'da ön teker mili yada jant kaynaklı yalpalama videosu gördüm çok şaşırdım ve bayada korktum boxer sahiplerinin yüksek süratlere çıkmamasını tavsiye ederim.Birde rahatsız olduğum diğer konu sanki hiç kusuru yokmuş gibi acayip derecede malın övülmesi ya adam probleminden bahsediyor isim vermiyeceğim 3-5 kişi şöyle süper böyle az yakıyor böyle çok kaçıyor diyor.Yahu bir adamı dinleyin problem ne sorun ne çözümü ne servis problemi çözebilmişmi yok.Aynı şeyler papağan misali tekrarlanıyor.Söylediklerim yanlış anlaşılmasın benim demek istediğim kullandığınız motoru olduğundan daha iyi göstermeye çalışmayın sonuçta tüketicisiniz biraz yapıcı ve eleştirel yaklaşın yarın bir gün çok pohpohlanan cbr gibi fiyatlar havada uçuşmasın.

Diğer dikkatimi çeken husus ne zaman bajaj konusu açılsa aynı gün üyelik alan birileri bir şeyler yazıyor çiziyor.Yahu inandırıcı değilsiniz işte ya bayisiniz ya da o kurumun çalışanısınız en azından benim gözümde öyle...

Amacım kimseyi kırmak üzmek değil şahsen bende boxer ve pulsar'ın takipçisiyim pusuya yattım almak için bekliyorum :) ama dediğim gibi biz tüketiciyiz.Aldığımız motorun iyi yönlerinden bahsedildiği kadar kötü taraflarıda aynı şekilde bahsedilmesi gerekmektedir.Bu gazla gidilirse bu ürününde fiyatı artıcak (hemde ciddi biçimde) o zamanda hiç bir albenisi kalmıyacak.

Tekrar söylüyorum günümüzde f/p oranı en yüksek modellerden ama fiyatta olası zamlar bunu fazlasıyla baltalar benden söylemesi.Hero neden satamıyor sanıyorsunuz daha piyasa yeni girmiş motoru 150 lik aleti cbf fiyatından verirsen tabii ki tutmaz.Birde üstüne reklamınıda yapamayınca hero resmen ölüd doğdu.Kuralkan tam tersi reklamlar geziler vs.ler ile pulsarı amiral gemisi yaptı.Servislerine de adam gibi çeki düzen verirse Kuralkan kanuninin kötü imajı bajaj sayesinde silinebilir.1-2 sene içinde ak koyun kara koyun belli olucak.

Sürç-ü lisan ettiysem affola.

Hepinize iyi günler dilerim...
 
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
36
bir motorcu abim dediki pulsar 200ns honda crf200 gibi milletin elinde patlıycak

Bana da bir motorcu abi git gözün kapalı al dedi ben de gittim aldım Pulsarı henüz bir şey olmadı ama patlarsa da canım sağolsun :)
Şaka bir yana arkadaşlar 1200 km oldu Pulsarla henüz bir sıkıntısını görmedim.Konu başlığında neden tuttu bu makine denmiş ki aşağı yukarı bu sebepler de belli:
-Japonlara yakın bir kaliteyi ekonomik sayılacak bir fiyata almak
-Çekici görüntü
-Çok az olmasa da az yakması
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst